Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og bare for å plusse på det Nie sier, så er det også Norges herligste strand :love:

Den har alt! Sanddyner, bunkerser, kilometer på kilometer med sand, langgrunt hist og her og masse flott å ta bilder av, og jævlig digg og chill og bare slenge seg nedpå og grille seg selv i noen timer.

Det finnes penere strender enn solastranden. Mye penere strender, mindre enn en time kjøretur fra solastranden, faktisk. Selv om jeg skal være enig i at solastranden er pen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og bare for å plusse på det Nie sier, så er det også Norges herligste strand :love:

Den har alt! Sanddyner, bunkerser, kilometer på kilometer med sand, langgrunt hist og her og masse flott å ta bilder av, og jævlig digg og chill og bare slenge seg nedpå og grille seg selv i noen timer.

Det finnes penere strender enn solastranden. Mye penere strender, mindre enn en time kjøretur fra solastranden, faktisk. Selv om jeg skal være enig i at solastranden er pen.

Ja, deg og mange siddiser og andre folk om det.

Jeg liker fortsatt Solastranden best og er enfoldig nok til å rangere den som Norges flotteste.

Lenke til kommentar

Taco in the making.

Oh hell yes!

Fy faen så kos det er og ENDELIG har normal døgnrytme! Sto opp halv 9, spiste frokost, jogga meg en liten tur (og døde nesten av sjokket over hvor dårlig formen egentlig er), stakk ut å spiste lunch med ei venninne litt senere, vaska bilen sammen med en kompis, og har egentlig bare kjørt rundt og snakka med kompiser resten av tiden.

Og nå skal jeg og mutttern snart spise taco. Etter det skal jeg til svolvær og hente en bil sammen med en kompis, også skal jeg finne på noe med en annen venninne. Alt før klokka kryper mot midnatt :p

Lenke til kommentar
Mest sannsynlig det samme som for voksen. Min erfaring med flybuss er i alle fall at man har voksen bilett, og noen ganger barnebilett. 8D

Feil, det koster halvparten av en voksenbillett. I dette tilfellet koster det 90 kroner for en voksen. Vi trøndere tar vare på de fattige forstår du. :D

Red.: Ikke halvparten, ehm ... jeg fikk sykkel til å bli student av en eller annen merkelig årsak. :D

Endret av NikkaYoichi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...