Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytex: Hvordan kan man unngå å gi "casual looks"? Du ville vel gitt en nydelig dame ett blikk enten hun var toppløs eller ikke, ikke sant? Jeg ser ikke helt den store forskjellen. Dessuten så forstår jeg samtidig ikke hvorfor jenter absolutt skal dekke til puppene sine når de soler seg på stranda. Vandrer det en fantastisk figur forbi, så er det naturlig at øynene hviler litt, jeg ville sagt at du er helt normal og langt fra noen pervers gris. Om du stiller deg til å stirrer på puppene til en jente på stranda så vil jeg si at det er noe galt med deg, enten puppene er dekket til eller ikke. Å gi et kort blikk for å nyte synet ett øyeblikk er lov, men å direkte stirre/glane er ufint i mine øyne iallefall.

 

Eh, kommer ikke på noen umiddelbar løsning... men det jeg kan gjøre er å selge den og gi deg pengene?

 

Hva med å bare postlegge boka?

Lenke til kommentar

Hvis jenter/kvinner legger seg toppløs på en offentlig tilgjengelig strand må de jo forvente å få noen blikk i sin retning. De kan ikke forvente at folk skal gå sidelengs med ryggen til for å sette det på spissen. Ville absolutt ikke si at du er en pervers gris. Men så vet jeg ikke hva dere jenter mener om dette emnet. Selv ville jeg annse litt kikking som en naturlig menneskelig egenskap.

Endret av Snorre
Glemte et ord.
Lenke til kommentar
Amerikanske negre (unnskyld, afro-amerikanere) irriterer meg nesten like mye som muslimer.

 

Det er da ikke noe irriterende ved muslimer? Islamister, derimot.

 

"Tøff bukse som ikke reflekterer lys du har!". Politisk korrekthet på sitt beste.

 

Joda, jeg henger et par sider etter, men det bryr jeg meg ikke om :p

 

Solbriller er som sagt veldig kjekt. Jeg passer på å kjøpe solbriller som er mørke nok til å skjule øynene. :wee:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Nja, det som trigga tanken var ei sånn "perfect 10"-dame som nærmest sto og poserte med henda i håret ganske lenge. Begynner å lure "vil hun at vi skal se på henne, eller er vi syke hvis vi gjør det i hennes øyne?"

 

 

Man bør jo tenke litt på hvor man befinner seg, hvis man står og nærmest poserer toppløs på en offentlig strand, så burde man ikke bli overrasket over å få blikk.

Så enten er hun stein stokke dum som vet at menn er griser men alikevel poserer, eller så liker hun det, på en eller annen sær måte.

Hvis hun reagerer mente jeg.

Lenke til kommentar

Hehe, i den engelske "lurefolkpågata"-serien Balls of Steel har de en fast karakter som heter "Militant Black Guy". Han er neger med militærboots og kamuflasjeklær, sånn typisk 80-talls "Black Panthers" kar. Han går inn i tilfeldige butikker og stiller ledende spørsmål der han VET svaret inneholder Black eller White. Så "klikker" han, og beskylder den som svarer for å være rasist. Det er veldig morsomt, faktisk.

 

Her er et klipp av han:

http://youtube.com/watch?v=S5dCtIGN5b0

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...