Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg nettopp banket den sorte neandertaleren til min tante, min tante og meg selv med min grønne alien. I tillegg til at jeg fikk meg sommerjobb med å selge sukkerspinn, etter å ha kledd meg ut som en nylig konfirmert gutt. Dette etter å ha sneket meg avgårde til solastranden i england. For de uvitende ligger solastranden i sola kommune rett utenfor stavanger. Men i drømmen min var den ett omreisende tivoli, så nå lå den i england. Fantastisk logisk.

 

Noe annet som er fantastisk logisk er mønsteret jeg omtrent er dekket med, etter å ha sovnet på sofaen, av alle steder. 8D

Lenke til kommentar
Hmm, er litt skeptisk her. Det er tross alt ganske varmt for tiden.

Jeeeebus fucking KRAIST!

Folk er så matredd her i landet! Folk dauer ikke nedi Angola og sånn. Vet du hvordan kjøttet blir behandla der? De slakter dyret og deler det opp. Så legger de det bakpå en pickup uten noe over, kjører det inn til markedet på morgenen og selger det i en bod uten kjøling. Så ligger det fremme til kvelden før det blir slengt på grillen og svidd litt.

Sånn er det tilogmed med fisken!

Lenke til kommentar
Neida, bare på benken min.

 

Uff, jeg skal vaske ned hybel og flytte idag. Perfekt når det er slikt vær...

 

Det burde ikke være noe problem som sagt. Hvis den er dårlig, så kjenner du det forresten på lukta. Dessuten så vil kjøttet også være sleipt/slimete på utsiden. Det er noe av det som er så fint med kjøtt, det er lett å identifisere om det er noe galt med det. Utseende, lukt og konsistens forteller deg mye. Nå skal det sies at det er forskjell på svinekjøtt og storfe i denne sammenhengen, men en biff kan godt ligge til den har begynt å "råtne". Det er ikke å anbefale med svinekjøtt, men det tar mer enn 10-12 timer i romtemperatur for en frossen kotelett å bli uspiselig.

 

Du vil også kunne se om det f.eks er blitt en gulfarge på flesket på koteletten så tyder det på at den har begynt å harskne. Jeg ville spist den med god samvittighet.

Lenke til kommentar

Gikk langs ei strand igår og filosoferte litt. Hvordan skal man egentlig reagere på toppløse damer som er dritfine? Har man "lov" å se på puppene deres, eller er man "pervo" da? Soler de seg kun for å bli brun på puppene, eller er det fordi de viser seg frem for andre også? Undrer på tankegangen der..ser de på en som kikker litt som en syk jævel, eller er det greit for dem?

 

Gjerne svar fra jenter her, da..jeg mener ikke å gå rundt med harding på stranda og kikke..bare casual looks liksom.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Haha, greit greit, den grisen blir menneskeføde likevel.

 

Ja, jeg har boka di! Men jeg flytter somsagt i dag, og reiser til Libanon i 5 måneder...

Hm. Kjenner du noen du kan dumpe den hos? Evt. noen dit du flytter som kan overlevere den etter hvert (aka skal tilbake til Trondheim)? Søstra mi skal ta ex.phil. etter hvert skjønner du.

 

Om det hele blir for vanskelig er det ikke vits å stresse med det, men om det er fort gjort kan du jo vurdere en løsning :=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...