Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud jeg hater at sola skinner og at det er varmt. Hvorfor kan ikke værgudene tenke på meg som jobber om natta og skal sove om dagen, noe som er helt umulig under slike forhold? :( Gi meg regn og torden. HAH!

Så kan det bli fint om ei ukes tid, når jeg har fri :)

Lenke til kommentar

Å smerte! Dype dype smerte!

Har ikke trena siden 1 juli. Jeg har bare sittet her foran pcen, eller i bilen, og dytta i meg cola og dritmat. Så i dag fant jeg ut at det var på tide og endre på det.

"Kom dæ ut å jogg!!" Tenkte jeg.

Å hjelpes meg, jeg er i så dårlig form kontra det jeg var når jeg dimma fra armyen. Åååå fy faen. Sprang ca 2 km eller noe, og var mer sliten enn når jeg tok 3 km i armyen.

Men nå begynner smerten og gå over, og jeg begynner å føle meg ganske så fin igjen. SATAN det var godt og begynne igjen! Får satse på at jeg greier og fortsette ^^

Skjer her da?

Lenke til kommentar
Befriende varmt? Syke, syke menneske. Joda, det er kanskje ikke så galt hvor enn du bor. Men jeg bor i trøndelag, og her er det ILLE.

Var varmere i Oslo i dag (i henhold til yr.no). Synes det var digg jeg. Heller 30 grader i skyggen hver dag enn 15 og regn.

Hai, Zlatzman. Er du bare hjemme på ferie eller er du ferdig i barteland?

Næmmen, lever den karen også? Hvor er avataren?

Er hjemme på ferie jeg, stadig to år igjen på NTNU.

redigert@Pasient: Stress å begynne å trene igjen ja, men digg når man får det til. Usikker på hva som skjer her, men jeg tenkte i alle fall finne frem litt frokost og sette meg ut i sola. Bare 28 grader i skyggen foreløpig :)

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Jeg sitter her og hører på Laser - Det var en gang en fågel fordi jeg ikke orker å strekke meg etter fjernkontrollen og mute radioen :p

Evt. fordi du vil skrive at du ikke gidder. Kan ikke tenke meg at å strekke seg etter fjernkontroll skal være så slitsomt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...