Shikaru Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Da kom jeg hjem etter å ha bada rundt 2, kjørt rundt rundt 3, spillt wii og loka til nå fra 4 tida en gang. kom nettopp inn døra, og nå tegner jeg og ser på Beck ikke trøtt enda Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 iiiiiiiih! *strekke på seg* God morgen HW ^^ Kanskje jeg skal sove litt til? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hihi, boller var godt. Selv om det egentlig så litt mer ut som brytebrød. Nå skal jeg busselalle Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Woah! Samme været i dag jo. ....Dritt. Endret 27. juli 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Gud jeg hater at sola skinner og at det er varmt. Hvorfor kan ikke værgudene tenke på meg som jobber om natta og skal sove om dagen, noe som er helt umulig under slike forhold? Gi meg regn og torden. HAH! Så kan det bli fint om ei ukes tid, når jeg har fri Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Å smerte! Dype dype smerte! Har ikke trena siden 1 juli. Jeg har bare sittet her foran pcen, eller i bilen, og dytta i meg cola og dritmat. Så i dag fant jeg ut at det var på tide og endre på det. "Kom dæ ut å jogg!!" Tenkte jeg. Å hjelpes meg, jeg er i så dårlig form kontra det jeg var når jeg dimma fra armyen. Åååå fy faen. Sprang ca 2 km eller noe, og var mer sliten enn når jeg tok 3 km i armyen. Men nå begynner smerten og gå over, og jeg begynner å føle meg ganske så fin igjen. SATAN det var godt og begynne igjen! Får satse på at jeg greier og fortsette ^^ Skjer her da? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Befriende varmt? Syke, syke menneske. Joda, det er kanskje ikke så galt hvor enn du bor. Men jeg bor i trøndelag, og her er det ILLE. Var varmere i Oslo i dag (i henhold til yr.no). Synes det var digg jeg. Heller 30 grader i skyggen hver dag enn 15 og regn. Hai, Zlatzman. Er du bare hjemme på ferie eller er du ferdig i barteland? Næmmen, lever den karen også? Hvor er avataren? Er hjemme på ferie jeg, stadig to år igjen på NTNU. redigert@Pasient: Stress å begynne å trene igjen ja, men digg når man får det til. Usikker på hva som skjer her, men jeg tenkte i alle fall finne frem litt frokost og sette meg ut i sola. Bare 28 grader i skyggen foreløpig Endret 27. juli 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Åh, tiltak å begynne med pakkinga nå som været er så bra at man bare vil sitte ut med iskald cola og noen svin indrefilét og kose seg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Pakk fort og sitt i sola etterpå (aka pælm alt du eier i baggen og hopp på den til du får den igjen). Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Springe to km? Jeg greier vel knapt å springe to hundre meter. Jogge to km går til nød, men da skal jeg jammen meg jogge sakte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Pakking er tiltak edit: Det går fort, men det er evig stress å pakke når man skal dra, finne alt man har kjøpt den siste måneden og prøve å få plass til alt i en bag, en sekk og ei kameraveske Endret 27. juli 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er det noe som kan førstørre ting mer enn et mikroskop? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Damn, jeg dævver her. Koker heter det vel. Yr tilsier 24, på gradestokken i sola står 38 og på gradestokken i skyggen står 31 Og inne er det like varmt. Tror jeg er nødt til å rydde ut av fryseren og sette meg der. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Samme her, yr sier 25, ute er det 30. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er så varmt at jeg ikke orker å gjøre noe. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Svært til mas det skulle være her da? Volleyball om en times tid, blir digg. Endret 27. juli 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg liker ikke varme, trives bedre om høsten når det er mer lunt. Djeez. Jeg sitter her og hører på Laser - Det var en gang en fågel fordi jeg ikke orker å strekke meg etter fjernkontrollen og mute radioen Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg sitter her og hører på Laser - Det var en gang en fågel fordi jeg ikke orker å strekke meg etter fjernkontrollen og mute radioen Evt. fordi du vil skrive at du ikke gidder. Kan ikke tenke meg at å strekke seg etter fjernkontroll skal være så slitsomt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Det er så varmt at jeg ikke orker å gjøre noe. Dra og bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg