Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei eg er ikkje klar over at eg virker som ein mentlt tilbakeståande 12 åring når eg skriv, fordi eg gjer ikkje det.

og eg har mange vener? kva tid har eg sagt noke annt?

Sa ikke du at ingen liker deg? I deppetråden? Oo

Lenke til kommentar
jeg er glad i t'er, og er ikke spesielt glad i store bokstaver... de er ikke så pene :(

De er veldig pene, synes jeg.

eg sa at foreldrene til vener ikkje lik meg, venene mine lik meg men dei som ikkje lik meg (altså mine uvener) lik meg ikkje. forstår du forskjellen??

Det at uvenner ikke liker deg er vel ikke noe unormalt?

Lenke til kommentar
Nei, det gjør du ikke. Du skriver en obskur blanding av dårlig bokmål, dårlig nynorsk og rar dialekt, uten å ta hensyn til tegnsettings- og rettskrivingsregler.

Ikke la oss angripe tegnsettings- og skrivevanskene til personen. Det er bare teit av deg å rippe opp i folks skrivevansker på den måten.

Anyways, sist jeg så etter, var hverken "mej", "jej" eller "dej" norske ord, Schnell

Gjør ikke du det samme nå da?

Lenke til kommentar

"Eg følar at alle mislik meg Spesielt voksne folk, dei trur eg er frekk men eg er jo ikkje det.... eg berre seier meiningane mine liksom. og så har eg ingen ordentlige vener. har jo masse folk eg er med og sånn,men eg trur dei synes er rar.

merker det her på forumet og liksom, at det er mange som ikkje likar meg. har fått ein del frekke PMs og sånn. som regel pleier eg ikkje bry meg om at folk ikkje liker meg eller synes eg er frekk og rar, men idag kjenner eg at eg bryr meg"

Oida. Den var lei.

Lenke til kommentar
"Eg følar at alle mislik meg Spesielt voksne folk, dei trur eg er frekk men eg er jo ikkje det.... eg berre seier meiningane mine liksom. og så har eg ingen ordentlige vener. har jo masse folk eg er med og sånn,men eg trur dei synes er rar.

merker det her på forumet og liksom, at det er mange som ikkje likar meg. har fått ein del frekke PMs og sånn. som regel pleier eg ikkje bry meg om at folk ikkje liker meg eller synes eg er frekk og rar, men idag kjenner eg at eg bryr meg"

Oida. Den var lei.

Han har jo uvenner. Hallo. Forstår du ikke forskjellen? :roll:

Lenke til kommentar
Nei, det gjør du ikke. Du skriver en obskur blanding av dårlig bokmål, dårlig nynorsk og rar dialekt, uten å ta hensyn til tegnsettings- og rettskrivingsregler.

Ikke la oss angripe tegnsettings- og skrivevanskene til personen. Det er bare teit av deg å rippe opp i folks skrivevansker på den måten.

Anyways, sist jeg så etter, var hverken "mej", "jej" eller "dej" norske ord, Schnell

Gjør ikke du det samme nå da?

Nope, egentlig ikke. Det er en kjent sak at folk med dysleksi (jeg sier ikke at Schnell har dette) har store problemer med tegnsettingen, og ofte også stavemåten på ord. Tatt i betraktning hvor ofte man ser ordene "meg", "deg" og "jeg" i løpet av en dag er det noe de aller aller aller fleste dyslektikere har på plass. Så jeg kan med 99% sikkerhet si at Schnell skriver dette for å a) irritere eller b) fordi han er en såkalt "fjortis".

Lenke til kommentar
Jo, eg skriv like bra nynorsk og bokmål som dykk.

og eg har mangen vener som gjer akkurat som meg, og ikkje pussar tennene meir einn ein eller to gonger i veka

ja greitt det ifns unntak der eg ikkje har skrivd perfekt, men sånn generlt så gjr eg det

Merker dette. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...