Monicaott Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) For varmt? Jeg syns det er befriende varmt jeg. JA TIL GLOBAL OPPVARMING! Befriende varmt? Syke, syke menneske. Joda, det er kanskje ikke så galt hvor enn du bor. Men jeg bor i trøndelag, og her er det ILLE. Pluss at når man går rundt i byen og kjenner de gamle bartmennene som lukner svette, er det ikke særlig "befriende" å gå ut i varmen. xD Lillum. du må ikke stirre. det er jo ikke snilt :o Endret 27. juli 2008 av Monicaott Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Du kan...lage drit? I`ll do both! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 /me stirrer sammen med Lillum Dirty html :!: /me poker Iceman Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) *trøste på magen til* Takk *tøse* Hihi, jeg føler meg som en banditt! Endret 27. juli 2008 av mushi Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Befriende varmt? Syke, syke menneske. Joda, det er kanskje ikke så galt hvor enn du bor. Men jeg bor i trøndelag, og her er det ILLE. Pluss at når man går rundt i byen og kjenner de gamle bartmennene som lukner svette, er det ikke særlig "befriende" å gå ut i varmen. xD Lillum. du må ikke stirre. det er jo ikke snilt :o Er ikke så ille her i vinterbro Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Vinterbro faktisk. Og hvor er så det, om jeg tørr spørre? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Da sitter man på jobb igjen da. Veldig kjedelig natt på jobb ikveld. Selv om det er lørdag, har ingen fulle slosskjemper kommet. Virker som det er stille på byen idag. I går var det mange fulle kjepphøye folk, og i dag er det ingen. Litt trist. Hva gjør det kjære forumfolket i natt? Og hei til deg Monicaott! Endret 27. juli 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er monicaott ny? If that`s the case,hello you. jag tittade på Batman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 For en kveld, faen, for en kveld! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er monicaott ny? If that`s the case,hello you. jag tittade på Batman Ganske ny. Men hun er min. Kan presentere henne, det er min kjæreste! hihi :b Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Er det slik man hilser på kjæresten sin?:O Fyllefolka er sikkert redde, etter at de så deg igår. Monicaott er forsåvidt ny her ja. Tenkte jeg måtte prøve meg!:-D Hello to you! Er batman filmen bra? Har hørt så mye forskjellig, men må si at jeg uansett gleder meg til å se den selv. *hoppe opp og ned* Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Men jeg bor i trøndelag, og her er det ILLE. Pluss at når man går rundt i byen og kjenner de gamle bartmennene som lukner svette, er det ikke særlig "befriende" å gå ut i varmen. xD Haha, når jeg jobber i butikken kan du seriøst komme et kvarter senere å kjenne hvor de gamle mennene har gått. Skikkelig blodhund. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ikke spørr etter spoilere da kjære!!! Vi må få bestille billetter snart. Kan ikke vente med til å se den!. Og ja b-real, hvor er vinterbro? Det hørtes fryktelig kaldt ut egentlig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Man stirrer alltid på de nye. O_O Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Men jeg bor i trøndelag, og her er det ILLE. Pluss at når man går rundt i byen og kjenner de gamle bartmennene som lukner svette, er det ikke særlig "befriende" å gå ut i varmen. xD Haha, når jeg jobber i butikken kan du seriøst komme et kvarter senere å kjenne hvor de gamle mennene har gått. Skikkelig blodhund. Det er så ille. Ikke noe ille ment mot gamle menn. De er kjempesøte. Men de burde virkelig vurdere noe som heter deodorant. Og Shade: Jeg vil bare høre hvordan den er jeg!:o *slutte å spørre* Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Den har fått 6'ere over alt. Og Heath Ledger skal vist være helt kanon og konge. Men, nå føles det som vi har en privat samtale her på kafèen :b hihi, og det er ikke så kult. Og når det gjelder gamle menn, hva er så søte med de? =S *føle seg truet* bwahaha Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Yo yo yo, oisann det blei vist en litt fuktig kveld her idag også ( beklager evt. skrivefiel) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Alt dette snakket om Batman ... Jeg føler for å se eldre filmer, jeg. Er Gudfaren verdt å se, kanskje, nå som jeg har lest den? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Åh herregud ja. Gudfaren er helt fantastisk. Er ikke uten grunn den ligger øverst på top 100 movies på IMDB. Jeg anbefaler den virkelig. Syns selv eneren er best, men man må også få med seg toeren og tre'eren. Must have, og Must See filmer! Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Den har fått 6'ere over alt. Og Heath Ledger skal vist være helt kanon og konge. Men, nå føles det som vi har en privat samtale her på kafèen :b hihi, og det er ikke så kult. Og når det gjelder gamle menn, hva er så søte med de? =S *føle seg truet* bwahaha Vi har da vel ingen privat samtale:-D Det er isåfall bare kult. Og gamle menn er søte når de trasker av gårde med sånn derre søte hatter og rynker. Og STOOOORE tykke briller. Og de har alltid en fin historie på lager. De er litt sånn som kattunger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg