Shikaru Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 batman var skikkelig bra ^__^ så den i oslo for et par dager sia. colloseum er nais har egentlig ikkenoe fornuftig å si her :--| Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 batman var skikkelig bra ^__^ så den i oslo for et par dager sia. colloseum er nais har egentlig ikkenoe fornuftig å si her :--| Et problem de fleste av oss lider av. Er det egentlig mulig å si noe fornuftig i denne tråden? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 batman var skikkelig bra ^__^ så den i oslo for et par dager sia. colloseum er nais har egentlig ikkenoe fornuftig å si her :--| Et problem de fleste av oss lider av. Er det egentlig mulig å si noe fornuftig i denne tråden? Skal spise grrillmat om 4min Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 lyst på grrrrrrillmat sjøl jeg Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg har også lyst på mat, men i denne varmen er det ikke ork til å lage mat. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 derfor jeg skal ringe å høre om det er lenge til mamma og papper kommer hjem har ikke sett dem på en måned ca ( savner mest maten til mamma ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jeg har lyst på rødvin, men er pappa her så jeg kan tigge meg til en flaske? Nei. Edit: Jeg skjønner hele samle-greia, men alvorlig talt, stemonsteret drikker ikke rødvin (sikkert derfor det er mulig å samle på det), og jeg synes jeg kunne fått åpne en flaske. Endret 26. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 den har blitt prøvd på her før, Pusur. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 den har blitt prøvd på her før, Pusur. Det er det som er det dumme med en tråd som inneholder 106 098 poster. Alt er sagt, gjort og gjentatt tre ganger. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Noen som har nummeret til Llandari, er ikke så langt unna han hvis jeg tar feil. Sitter på en nogenlunde god pc, i et dyrt hus, med møkkdårlig trådløs mus/tastur og ei linje treig som f.... Er på LandsskytterStevnet i Førde og kjeder meg sammen med 11 andre alkolholiserte bevæpna gærninger. Huset vi leier har til og med xbox360 (noe jeg ikke har selv), men på den funker selvfølgelig ikke halo 3. Men jeg får vel stikke ut til de andre her nå, jeg lukter grillmat Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jaaaa. Spør oss om nummeret hans, og tur avgårde igjen. x) Jeg tror faktisk jeg har både det og adresse og den slags. Egentlig har jeg hele CVen hans. Han var en engel og gav meg hjelp med CV-skriving. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 En CV er da ikke så vanskelig? Søknaden må da være langt verre? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Ikke om man prøver seg fram og etterhvert finner en mal som funker edit: hele setninger er fint. Endret 26. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Søknad er easy-peasy. CV er nightmare. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Nah, CV er jo enda enklere enn søknad igjen. Det er bare å finne et oppsett en syns funker og bare legge til og trekke fra litt etter hva som passer seg. CV-en min forandrer seg omtrent ikke fra søknad til søknad. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Er ikke CV-en bare en liste over jobber, utdanninger, publikasjoner osv, mens søknaden skal inneholde ting som "hvorfor dere burde velge meg fremfor de syv andre mer kvalifiserte søkerne" og "hvorfor jeg vil ha denne drittjobben"? Hvordan kan da førstnevnte være lettere? Endret 26. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg syns ikke TDK var sååååå bra som folket skulle ha det til egentlig Ikke missforstå meg, veldig bra film...litt langtekkelig egentlig.. Hele filmen berges egentlig av utrolig bra skuespill ifra Heath Ledger. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Dumme gjerde, dumme exit-skilt, dumme mennesket som stjal sjokoladen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg