MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke snakk om mat, jeg blir sulten jo! =/ Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal reise ut og reise i dag, noen som har forslag til album jeg kan laste ned? Jeg føler meg eksperimentell i dag, men ikke noe trance, rap/RnB eller punk.Foo Fighters - Echoes, Silence, Patience and Grace plox. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Meh. Stikker i dusjen nå. Vi snakkes kosepuser Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke snakk om mat, jeg blir sulten jo! =/ Mamma skal lage kjøttkaker og poteter med brunsaus til meg. Men hun måtte visst røyke først. Faen, jeg skulle ha ødelagt dem da jeg hadde sjansen (hun ba meg om det). Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke snakk om mat, jeg blir sulten jo! =/ Jeg har dinosauruskjeks... Vil du ha? =D Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke spist ennå jeg heller. Need foood nooooow! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke snakk om mat, jeg blir sulten jo! =/ Jeg har dinosauruskjeks... Vil du ha? =D Heeeeei... Jeg er veeeeldig glad i deg... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mamma skal lage kjøttkaker og poteter med brunsaus til meg. Men hun måtte visst røyke først. Faen, jeg skulle ha ødelagt dem da jeg hadde sjansen (hun ba meg om det). Liker du ikke kjøttkaker? Det er jo sjeft! I tillegg får du jo noen til å lage mat til deg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mamma skal lage kjøttkaker og poteter med brunsaus til meg. Men hun måtte visst røyke først. Faen, jeg skulle ha ødelagt dem da jeg hadde sjansen (hun ba meg om det). Ødelegg de nå, også gir du kjøttkaker til meg etterpå Jeg har dinosauruskjeks... Vil du ha? =D Jah mrbjoern tar i mot kjekspakke og spiser opp alt sammen. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Ikke snakk om mat, jeg blir sulten jo! =/ Jeg har dinosauruskjeks... Vil du ha? =D Heeeeei... Jeg er veeeeldig glad i deg... Jeg er glad i deg også, pus. Hva er du ute etter nå? *late som ingenting å gumle kjeks* Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Naturfag er ikke gøy:( Burde følge med, men kan...ikke....må...krangle på....fooooorum:D Men hvordan står det egentlig til med folket utenom at de er sultne? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Heeeeei... Jeg er veeeeldig glad i deg... Jeg er glad i deg også, pus. Hva er du ute etter nå? *late som ingenting å gumle kjeks* Atte. Jeg er veldig glad i deg. Og jeg er veldig glad i dinokjeks. Og du og dinokjeks. MÅ være en killer-kombo.. Såå.. Leke? =D Endret 8. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Atte. Jeg er veldig glad i deg. Og jeg er veldig glad i dinokjeks. Og du og dinokjeks. MÅ være en killer-kombo.. Såå.. Leke? =D Altså. Altså. Jeg er smigret, men jeg syns ikke dinokjeks er noe å leke med. O_O Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Naturfag er ikke gøy:( Burde følge med, men kan...ikke....må...krangle på....fooooorum:D Men hvordan står det egentlig til med folket utenom at de er sultne? Dakar, vi har a-plan nå vi Sånn, ellers har vel hvertfall jeg det ganske greit. Sliter litt med ett tardetastatur her,men ja Du da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Mamma skal lage kjøttkaker og poteter med brunsaus til meg. Men hun måtte visst røyke først. Faen, jeg skulle ha ødelagt dem da jeg hadde sjansen (hun ba meg om det). Liker du ikke kjøttkaker? Det er jo sjeft! I tillegg får du jo noen til å lage mat til deg. Selvfølgelig liker jeg det^^. Men hun bruker så lang tid. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Atte. Jeg er veldig glad i deg. Og jeg er veldig glad i dinokjeks. Og du og dinokjeks. MÅ være en killer-kombo.. Såå.. Leke? =D Altså. Altså. Jeg er smigret, men jeg syns ikke dinokjeks er noe å leke med. O_O Vi kan leke med dinokjeks og barbiedukker Men. Atte. Naturfag er jo et sokkerockende fag. Man lærer ting som kan drepe et menneske om man misbruker det. Og om du finner en interesse for det kan du ta kjemi og lære ting som dreper et menneske når du bruker det riktig. Og det er litt kult. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva er a-plan? Slår du nokk på det funker det alltid Jeg skal kanskje svømme idag! risenga ftw! Få bort litt juleskinke. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Men hvordan står det egentlig til med folket utenom at de er sultne? Jeg er tørst. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Atte. Jeg er veldig glad i deg. Og jeg er veldig glad i dinokjeks. Og du og dinokjeks. MÅ være en killer-kombo.. Såå.. Leke? =D Altså. Altså. Jeg er smigret, men jeg syns ikke dinokjeks er noe å leke med. O_O Vi kan leke med dinokjeks og barbiedukker Men. Atte. Naturfag er jo et sokkerockende fag. Man lærer ting som kan drepe et menneske om man misbruker det. Og om du finner en interesse for det kan du ta kjemi og lære ting som dreper et menneske når du bruker det riktig. Og det er litt kult. det er jo sant. men når det handler om træs levetid etc. drepe folk med trær trenger jeg ikke mer kunnskap om Edit: fader jeg er ganske tørst jeg å Hakkke penger med meg...damn life hard, when you're a thirsty bastard. Endret 8. januar 2008 av EvenEleven Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva er a-plan? arbeidsplan aka gjør-lekser-i-timene-time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg