Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mamma skal lage kjøttkaker og poteter med brunsaus til meg. Men hun måtte visst røyke først. Faen, jeg skulle ha ødelagt dem da jeg hadde sjansen (hun ba meg om det).

Liker du ikke kjøttkaker? Det er jo sjeft! I tillegg får du jo noen til å lage mat til deg.

Lenke til kommentar
Mamma skal lage kjøttkaker og poteter med brunsaus til meg. Men hun måtte visst røyke først. Faen, jeg skulle ha ødelagt dem da jeg hadde sjansen (hun ba meg om det).

Ødelegg de nå, også gir du kjøttkaker til meg etterpå :)

Jeg har dinosauruskjeks... Vil du ha? =D

Jah :D

mrbjoern tar i mot kjekspakke og spiser opp alt sammen.

Lenke til kommentar
Ikke snakk om mat, jeg blir sulten jo! =/

Jeg har dinosauruskjeks... Vil du ha? =D

Heeeeei... Jeg er veeeeldig glad i deg... :love:

Jeg er glad i deg også, pus. Hva er du ute etter nå?

*late som ingenting å gumle kjeks*

Lenke til kommentar

Heeeeei... Jeg er veeeeldig glad i deg... :love:

Jeg er glad i deg også, pus. Hva er du ute etter nå?

*late som ingenting å gumle kjeks*

Atte. Jeg er veldig glad i deg. Og jeg er veldig glad i dinokjeks. Og du og dinokjeks. MÅ være en killer-kombo.. Såå.. Leke? =D

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Atte. Jeg er veldig glad i deg. Og jeg er veldig glad i dinokjeks. Og du og dinokjeks. MÅ være en killer-kombo.. Såå.. Leke? =D

Altså. Altså. Jeg er smigret, men jeg syns ikke dinokjeks er noe å leke med. O_O

Lenke til kommentar
Naturfag er ikke gøy:(

Burde følge med, men kan...ikke....må...krangle på....fooooorum:D

Men hvordan står det egentlig til med folket utenom at de er sultne?

Dakar, vi har a-plan nå vi :)

Sånn, ellers har vel hvertfall jeg det ganske greit. Sliter litt med ett tardetastatur her,men ja :) Du da?

Lenke til kommentar

Liker du ikke kjøttkaker? Det er jo sjeft! I tillegg får du jo noen til å lage mat til deg.

Selvfølgelig liker jeg det^^. Men hun bruker så lang tid.

Lenke til kommentar

Altså. Altså. Jeg er smigret, men jeg syns ikke dinokjeks er noe å leke med. O_O

Vi kan leke med dinokjeks og barbiedukker :D

Men. Atte. Naturfag er jo et sokkerockende fag. Man lærer ting som kan drepe et menneske om man misbruker det. Og om du finner en interesse for det kan du ta kjemi og lære ting som dreper et menneske når du bruker det riktig. Og det er litt kult.

Lenke til kommentar

Vi kan leke med dinokjeks og barbiedukker :D

Men. Atte. Naturfag er jo et sokkerockende fag. Man lærer ting som kan drepe et menneske om man misbruker det. Og om du finner en interesse for det kan du ta kjemi og lære ting som dreper et menneske når du bruker det riktig. Og det er litt kult.

det er jo sant. men når det handler om træs levetid etc. drepe folk med trær trenger jeg ikke mer kunnskap om :p

Edit: fader jeg er ganske tørst jeg å:(

Hakkke penger med meg...damn life hard, when you're a thirsty bastard.

Endret av EvenEleven
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...