Maynard James Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hmm. Lurer om legen var skjeiv og ikke fikset det kanskje. Er det kronisk da, eller er det noe som er under oppbyggning? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Uten å ha noe kunnskap om din situasjon, det må da vel kunne ordnes på noe vis det da b|real? De kan jo operere og trikse det til rimelig godt i våre dager, du har ikke vert å fått det utredet hos en spesialist da? Edit: Jeg ble forresten onkel for andre gang i dag. Endret 26. juli 2008 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Edit: Jeg ble forresten onkel for andre gang i dag. Gratulerer da Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Gratulere =] Hmm, har vært på fylla idag. Er såpass edru nå derimot... Men Guns N' Roses - November Rain fikk meg til å tenke. Og nå klarer jeg ikke å sove. I WIN k? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Spiller du gitar b-real? =) Kan ikke...har en vestrehånd som er fucked Come to daddy! *Glise*Nååå? Hvordan kan jeg lagre vanlige filer på Canon Ixus 70?VED Å TA DET SPM I RIKTIG KATEGORI...eller.no...ikke her.. Tsch. Det er ett spørsmål jeg kunne stilt på de fleste kafeer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvor blei det av Hardware? :-| Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Hvor blei det av Hardware? :-|Hardware? Dette er jo et forum for friluftsliv, helse, hage, fotball, bil, båt, Age of Conan og politikk. Jeg tror nok du må gå en annen plass om det er hardware du vil diskutere, eller har jeg oversett noe? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jaja, jeg får vel bytte ut web med sport og trening, skjermen mot litt helse og hovedkortet mitt med en frisbee. Kanskje? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 En god idé. Du kan jo begynne å samle fotballkort mens du er i gang. Forøvrig kommer kategoriene fluebinding, og bærsylting, en dag, merk dere mine ord! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Herregud. Nå har ikke jeg vært her så forderdelig lenge, men til og med jeg kan bli en sånn en som klager over at alt var bedre før -.- Det er jo hele TO underforum dedikkert til jævla FOTBALLKORT, på er HARDWARE-forum. Urrrr. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg husker enda da det ble debattert hvorvidt OT baren hørte hjemme på et hardware-forum eller ikke. "Folk må ha en plass å snakke om noe annet for at ikke resten av forumet skal preges av OT" ble det hevdet. Forøvrig har jeg enda ikke kommet over kreftsvulsten TOPPfotballkort bytte/diskusjonsfora. "Sport og trening" utvides betydelig - knyttes opp mot Speaker.no" -ble det hevdet. Som påpekt tidligere er dette en sannhet med store modifikasjoner, i praksis ble det opprettet en skog av nye tråder her på forumet for all verdens sportsgrener, og samtidig ble brukerne av speaker.no kvotert over til diskusjon.no. (79% av speaker.no forumets totale poster var om TOPPfotballkort, 16% om fotball og de resterende 2% fordelt på alle andre sportsgrener...(!!). Med andre ord, forumet kvoterte inn en kreftsvulst av en brukermasse og oprettet samtidig et sammensurium av tråder som resten av forumets brukere fordelte nye sportrelaterte poster i. (Det er naturlig å annta at rundt 80% av brukermassen fra Speaker.no fortsatte å utelukkende poste i TOPPfotballkort slik de hadde gjort tidligere, med andre ord ville ikke mer enn omlag 2% av brukermassen bidra i sportgrener utenom fotball. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Stjeler og stjeler. Jeg har avatar av Odin. Skjønner at det er vanskelig å se forskjell på Odin og Gandalf the Grey. Men hvis du ser nøye etter ser du to fugler. Da har du alle puslebitene til å forstå at det er ravnene Hugin og Munin, og at mannen med stokk og fin hatt er Odin. I love you! Hmm ... Er det galt å begjære en 4 år gammel kompis eks? Altså, eksen er ikke 4 år, men det er 4 år siden det ble slutt mellom dem. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Du får høre med kompisen din hva han sier til det. Regelen er at du "ikke plukker opp søppla til kompiser". ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) NikkaYoichi: Jeg har blitt sammen med eksen til ei venninne, og venninner har holdt på med eksene mine. Jeg mener at universallover på noe sånt er idiotisk og at folk burde være voksne nok til å se på eks som eks, og heller glede seg på venners (og evt. eksers) vegne. Men jeg ville nok snakka med han før jeg gjorde noe som helst. Om ikke anna enn for "høflighetens" skyld. edit: leif :---( Huhei, ny avatar Endret 26. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Halllo folx. Sovna rundt 2 på nattbussen og skal av halv 7. Deilig å sove litt og faktisk. Er det noe liv her inne eller? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Morn Vintermåne =] Njaa, virker ikke som det er så mye liv her derimot. Hvor er det du er påtur til? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Han skulle av bussen halv sju, så jeg tror nok ikke han er på lenger (: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Nå er jeg framm hos tante og dem nå. Helt knall. Alle der sover enda. edit: Trondheim btw. Faen, den bussturen var en million ganger bedre enn det søppeltoget jeg tok i fjor som var 8 ganger dyrere! Endret 26. juli 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Buss eier tog anyday. Så lenge man ikke er full eller fyllesjuk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Buss eier tog anyday. Så lenge man ikke er full eller fyllesjuk. Ikke med 90% rabatt og et fint nytt tog uten masete kråkeunger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg