henbruas Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Dumt at PC-en står i stuen. Jeg fikk lyst til å se på alle de merkelige sidene dere driver og poster her. Det er et rent helvete å oppdatere meg på ting som har skjedd etter to uker i utlandet. Endret 25. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 satan å varmt det e. vært å bada i stad, og nå koker jeg over igjen! svømte langt også Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ja, jeg blir svett på fingertuppene faktisk. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nye Weezer-albumet var dritfett. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 God morgen Pult døgnrytme - you just gotta luuuuuv it. Fikser det til mandagen, har avtaler på søndag jeg kind of burde være våken til Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er dette nye Weezer-albumet noe å investere i altså? Får vel høre på kortversjonene på last.fm først. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er dette nye Weezer-albumet noe å investere i altså? Får vel høre på kortversjonene på last.fm først.Hva i all verden er det du driver med? Stjeler avatarstilen til faren din? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Stjeler og stjeler. Jeg har avatar av Odin. Skjønner at det er vanskelig å se forskjell på Odin og Gandalf the Grey. Men hvis du ser nøye etter ser du to fugler. Da har du alle puslebitene til å forstå at det er ravnene Hugin og Munin, og at mannen med stokk og fin hatt er Odin. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Gammel vis mann=gammel vis mann. u fail. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg antar du har rett i det. Men Odin er en alltseende gud. Gandalf er "bare" en übergod trollmann. Heck, Odin ofret et øye for all kunnskapen i verden. Det er ganske barskt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg hadde gjort det uten å blunke. Hadde til og med gravd det ut selv om nødvendig. Med skje. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jeg hadde ikke gjort det. Jeg liker øya mine der de er edit: Uææh! Bilder! Endret 25. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) All verdens kunnskap. Hvor overlegent jeg hadde oppført meg da. Halve setninger er jo en kjekk ting. Endret 25. juli 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 All verdens kunnskap. Hvor overlegent jeg hadde oppført meg da. Halve setninger er jo en kjekk ting. Og jeg hadde fortsatt klart å få deg til å føle deg mindreverdig. Noen her som har peiling på vigo.no? HaasterSuppooort. Du har større sjanse for å få hjelp om du spør i utdanningsforumene, tbh. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hadde muligens gjort det selv. Tror jeg hadde ofret mitt dårligere venstre øye. Sjeler på det pga en for lang/slapp øyemuskel. Så kunne like greit blitt kvitt den. Men jeg skulle søren meg hatt narkose og kraftig bedøvelse. Og tingen skulle ikke bare blitt røsket ut. Skulle fått verdens mest erfarne øyekirurg til å ta ut øyet. Ja jeg er lite barsk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Noen her som har peiling på vigo.no? Haaster * Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. Tror det der blir et litt for omfattende spørsmål for forumkafeen. Hør i utdanningsdelen av forumet. Snorre Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hadde muligens gjort det selv. Tror jeg hadde ofret mitt dårligere venstre øye. Sjeler på det pga en for lang/slapp øyemuskel. Så kunne like greit blitt kvitt den. Men jeg skulle søren meg hatt narkose og kraftig bedøvelse. Og tingen skulle ikke bare blitt røsket ut. Skulle fått verdens mest erfarne øyekirurg til å ta ut øyet. Ja jeg er lite barsk. Øyemuskler kan klippes, skjæres og syes i. ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 HERREJESUS JEG ER SÅ LYKKELIG! Nå var jeg akkurat og så TDK som var helt wow, og nå er jeg på nattbussen på vei til trondheim og visst faen har de trådløst nettverk og stikkkontakter. Så nå sitter jeg på laptopen og koser meg fram til halv 7 i morra tidlig :D:D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Vet. Fikk time hos en øyespesialist hos Synsam Svabø-butikkene som foretok en underssøkelse av omfanget av sjelingen og slikt. Han sa han skulle ta kontakt med noen på Haukeland om operasjon av øyemuskelen. Skulle få brev om det ble aktuelt. Fikk aldri brev, og har egentlig ikke noe problemer med sjelingen da øyet greier å kompensere for slappheten ved å stramme ekstra hardt tenker jeg. Så sjeler ikke så fælt når jeg konsentrerer blikket mot noe. Men hvis operasjonen ble aktuell var det snakk om å lage en knute for å gjøre muskelen strammere. Syntes det hørtes skummelt og ekkelt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg