Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et innlegg som brøt med retningslinjene punkt 3 er fjernet:

 

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

 

Vi har ikke noe behov for innlegg kun inneholdende leet-speak eller det som verre er. Er lov å snakke i hele setninger. Kunne også nevne retningslinjene punkt 10 som sier litt om korte unødvendige innlegg, også kjent som spam, men regner med at vedkommende har greie på retningslinjene.

 

Snorre :)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hmm. Merkelig. Jeg var sikker på jeg hadde en sjokoladeplate her. Men nå finner jeg bare en tyntflytende brun gugge som ligger utover kabinettet mitt. :hmm:

 

Lurer på hvordan DET kan ha seg.

 

Enkelt, Brungugge-monsteret har fortært sjokoladeplaten.

 

husk at brungugge-monsteret er en sjelden art en kun finner der sjokolade og for høye temperaturer finnes samtidig, spesielt arten som fremstår som en tyntflytende gugge er ekstremt sjelden, Jeg foreslår at du forer den med sjokolade og enda høyere temperaturer, da vil du se at den vokser veldig raskt.

 

Hvis du får noe av brungugge-monsteret på kroppen din er det ingen grunn til og fortvile, den er harmløs for oss mennesker. (med mindre du er lagd av sjokolade, da burde en forberede seg på en snarlig død).

Lenke til kommentar
Et innlegg som brøt med retningslinjene punkt 3 er fjernet:

 

#3: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på.

 

Vi har ikke noe behov for innlegg kun inneholdende leet-speak eller det som verre er. Er lov å snakke i hele setninger. Kunne også nevne retningslinjene punkt 10 som sier litt om korte unødvendige innlegg, også kjent som spam, men regner med at vedkommende har greie på retningslinjene.

 

Snorre :)

Hvem sikter du mot nå? :)

Lenke til kommentar

Til opplysning: For alle hobbyjegere der ute så har det vist seg at brunguggemonsteret er et ypperlig bytte. Det beveger seg heller langsomt. Kan krype litt nedover vertikale flater, men det er meget hemmet på i det horisontale plan. Brunguggemonsteret er også en delikatesse på meget høyt nivå med en delikat konsistens og en smak som jeg tipper kommer i fra sjokoladen den primært livnærer seg på.

Det bør legges til at brunguggemonsteret deler noen egenskaper med amøben i og med at den deler seg i mindre deler om man prøver å få tak på den. Den er en sleip jævel på godt norsk.

Likevel så vil jeg oppfordre alle jegere der ute til å prøve seg på dette byttet. den aromatiske nytelsen av nylig nedlagt brunguggemonster er ikke til å undervurdere.

Lenke til kommentar
Sitter å lurer på om jeg skal bestille billetter til TDK klokka 7, det er helt på siden, men ganske liten sal, så gjør egentlig ingenting. Er det verdt 200 kroner?

Do it! Jeg har oppdaget at jeg må passe på hvor jeg leser for tida. Det kryr av spoilere over alt. Og jeg vil ikke vite noe før jeg ser filmen, så det å sitte på nettet er en vanskelig affære for tida. Derfor jeg skal se den i dag.

Lenke til kommentar

Høyt oppe på IMDBs toppliste har den også havnet. Det lover jo alltids bra. Ikke nødvendigvis fordi det er et tegn på om man kommer til å like filmen individuelt. Men den har hvertfall bred publikumsapell, og dermed større sjanse for å treffe ens personlige smak.

Lenke til kommentar
Sitter å lurer på om jeg skal bestille billetter til TDK klokka 7, det er helt på siden, men ganske liten sal, så gjør egentlig ingenting. Er det verdt 200 kroner?

Do it! Jeg har oppdaget at jeg må passe på hvor jeg leser for tida. Det kryr av spoilere over alt. Og jeg vil ikke vite noe før jeg ser filmen, så det å sitte på nettet er en vanskelig affære for tida. Derfor jeg skal se den i dag.

 

Bestilt og printa ut. Så nå er jeg der kvart på 7. Gleder meg som en nisse!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...