Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ha ha.

Jeg elsker at det er rundt 30 grader her.

Farmor ville at jeg skulle fjerne noen spindelvev og slikt, gav meg en kost og kjørte på kirkegården.

Jeg prøvde med kosten først, men det var så kjedelig at jeg henta hageslangen i stedet.

Nå er jeg søkkvåt og alt er kos :D

Regner med å være tørr om noen minutter i denne varmen :p

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat sittet ute, drukket cola, røyka litt og lest ca 70 sider i boka jeg holder på med. Det er jo helt vindstille ute, så det ble så varmt at jeg bare måtte komme inn litt. Drikke litt mer cola og legge noen pils i kjøleskapet. Skal snart ned i bakgården igjen for å fortsette solinga, må bare la kroppen kjøle seg ned litt først. Det er deilig at det endelig er blitt fint vær her i Trondheim, men nå er jo ferien snart slutt så det er jo det vanlige.

Lenke til kommentar

Æsj må begynne å pakke. Skal ta nattbussen til Trondheim i kveld for å besøke tante, men vi skal selvsagt ikke være hos dem og gå i byen og sånn neida. Vi skal opp en gudsforlatt hytte oppi et fjell uten strøm og internett, og kjede driten av oss i 5 dager. Deretter drar vi enda lenger nord, til bestemor og bestefar og blir der en uke i det mest koselige og rolige huset som finnes. Bare sitte hele dagen på internett, hjelpe bestefar med data, kose med bikkja, se på tv og film og spise knallgod mat som bestemor lager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...