Programvare Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) For å være ærlig så har jeg ikke tatt opp lukta. Men bråket har jeg tatt opp flere ganger. Spesielt det med fotballsparkinga mot veggen. Begynn å spille fotball på veggen deres klokka halv 5 på lørdag og søndag morgen da. Rett etter det drar du carameldansen på full guffe på stereon. Repeat this and it will succeed. edit: Finn også noe som lukter helt jævlig. Og slipp det løs i hagen deres eller terassen whatever. Endret 25. juli 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 satan perkele så varmt det er i dag. også gidder ikke brodern rydde bort så jeg får støvsugd nede som jeg må :/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Hell melk i blomsterbedet deres. Mange utlendinger reagerer på at nordmenn lukter melk (fact!). Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 mens vi er i gang kan du kaste bæsj på huset dems og i postkassa... ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Melketrikset må prøves. Kan også søle litt med whisky eller noe. De synes jo at all alkohol er synd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Eheheh... Det var det med å plutselig bli dratt fra dataen og svare flere timer for sent, da. x)Jeg søkte som natt og dagvakt ting på en kiosk. Sånn sykehuskiosk, i stavanger. Dritlyst på den jobben. ._. Hørtes ut som en koselig jobb. Sikkert en del nattevakter ellers på et sykehus og folk ellers som er våken. Sikkert tilgang på internet også Lars: Dra bort en helg og sett på stereoanlegget med litt anti-utlendingsmusikk? Men sånn..har dere sånn boretslag-styre eller noe i den duren? Kunne ha tatt det opp der kanskje? Jeg sitter ute i sola og varmer er likblek kropp mens søta ligger nede og sover. Fy satan så varmt men steike deilig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ha ha! Du vet det er lenge siden du logget inn på en side når mobilnummeret du hadde for 9 år siden fortsatt er lagra der =P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg sitter ute i sola og varmer er likblek kropp mens søta ligger nede og sover. Fy satan så varmt men steike deilig.Er noe med Vinterbro og varme. Wæwæ. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 hehe men jeg ler enda av at Lars mener at klokka halv ni om morran er drittidlig! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 hehe men jeg ler enda av at Lars mener at klokka halv ni om morran er drittidlig! 08:30 er jo sen morgen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 nærmer seg 30 grader i skyggen her. nettopp støvsugd og wallaballa. bare vanne blomstene og bære ut søppel så er det som det skal ca. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg sitter ute i sola og varmer er likblek kropp mens søta ligger nede og sover. Fy satan så varmt men steike deilig.Er noe med Vinterbro og varme. Wæwæ. Det varmer som et lite helvette oO Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 hehe men jeg ler enda av at Lars mener at klokka halv ni om morran er drittidlig! 08:30 er jo sen morgen. Ja visst! Det er jo ikke langt ifra formiddag! Her er det overskyet, lavt skydekke, regn og 11 grader. MMMmM! Man bare må elske sommer i nord! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Det varmer som et lite helvette oOEr det ikke fint? Jeg som egentlig skulle på en liten shoppingtur idag, tror jeg dropper det, mtp. varmen. Eller kanskje ikke. Rasch: 25 grader i skyggen, ikke en sky på himmelen her. :-------{D Endret 25. juli 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jada jada.. bare gni det inn! Dette er uten tvil det verste sommeren her oppe jeg noen gang kan huske. Kanskje en uke med sol tilsammen. GARGH!! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 besøk profilen min på nettby da, heter samefaaen der =) gjorde den litt mer koselig inatt xD Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nei, jeg kjører heller en øks i hodet enn å gå inn på nettby! XP Ved nærmere ettertanke gjør jeg kanskje ikke det. Men det hørtes litt bra ut. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) besøk profilen min på nettby da, heter samefaaen der =) gjorde den litt mer koselig inatt xD la igjen en hilsen. Snorrie: Hut deg inn på nettby som andre normale mennesker! Endret 25. juli 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Skal noen av dere på In Flames + Supp.: Gojira + Sonic Syndicate på Sentrum Scene 31. oktober? =) Har så evig lyst til å dra, men må finne noen å dra med (: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det varmer som et lite helvette oOEr det ikke fint? Jeg som egentlig skulle på en liten shoppingtur idag, tror jeg dropper det, mtp. varmen. Eller kanskje ikke. Rasch: 25 grader i skyggen, ikke en sky på himmelen her. :-------{D Jo det er veldig fint. Du hadde tenkt til å dra å handle da? besøk profilen min på nettby da, heter samefaaen der =) gjorde den litt mer koselig inatt xD Du har slettet den mao da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg