Terje92 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ene er fra statseide Posten Norge AS og den andre er ifra Tollpost som er privateid... Noen erfaringer med tollpost? Så lenge varen kommer fram, og de behandler de greit, så gir jeg faen i hvem som sender de Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kan noen gi meg litt ros og ett klapp på hodet? Jeg sendte nettopp en søknad jeg har stresset ræven min med, fordi jeg ikke klarte å skrive den. Jeg har litt for lyst på jobben. ._. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kan noen gi meg litt ros og ett klapp på hodet? Jeg sendte nettopp en søknad jeg har stresset ræven min med, fordi jeg ikke klarte å skrive den. Jeg har litt for lyst på jobben. ._. *klappepå* Hvilken jobb er det du har søkt på? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Med på fylla jeg. Må bare vente på at jeg får min kjærlige statlige "støtte" iform av dagpenger. Arbeidssledighet SUGER, så heftig. Når er du hjemme ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Arbeidsledig suger stor tiss. Kjedeligste perioden av livet mitt var når jeg gikk arbeidsledig nordpå et helt år før jeg flytta sørover. Ingen ting å gjøre, og alle man kjenner har jobb og masse cash, og man selv alltid er blakk. Bodde heldigvis hjemme den tiden. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Bor hjemme, så det kunne jo vært værre. Men fy faen det suger ja. Har jo ikke så ille betalt, pga at jeg er nydimitert vernepliktig som det så fint heter, så har jeg ca 11500 per måned. Men når kompisene dine tjener 3 ganger det beløpet, etter skatt, så hjelper det ikke så jævla mye. Men men. Får satse på at det endrer seg snart, har søkt på et par jobber og skulle få svar i August, når ferien var over. Et par måneder til med det her, og jeg blir insane. Faen ikke kødd engang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Med på fylla jeg. Må bare vente på at jeg får min kjærlige statlige "støtte" iform av dagpenger. Arbeidssledighet SUGER, så heftig. Når er du hjemme ? Wicked. Jeg returnerer hjem nå på mandagen. *sukk* Gruer meg..ikke helt lyst til å dra egentlig..skulle ha vært til fredagen eller.no *gruble* Arbeidsledighets-drit suger tissemann ja :\ Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ait. Ta kontakt ^^ Tro om jeg skal dra ut og kjøre litt. Hmmm.. Kanskje det ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Var arb.ledig en periode mellom to vikarjobber, tror det var 4 mnd. Da holdt jeg på å gå på veggene i hybelen min, kjeda meg forderva. Å ha fri er bare deilig de to første ukene, så blir det kjipt. Mamma betalte heldigvis husleia i den perioden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Will do ^^ Ja, det å gå å ha intet å gjøre går en på veggene til tider, det skal være sikkert. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 2, kanskje 3 første ukene er chill. Pult opp døgnrytme og alt det der. Det er godt. Men så.. ARGH! Kjedelig! Jeg holder på og fikse ei ny plate til bilen, og når den er ferdig brent skal jeg ut og kjøre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Har du mp3-spiller i bilen mann? Jeg holder på å få fnatt av at gamlingen ikke har anlegg med mp3-spiller. Kanskje det en skal ordne han i bursdagsgave.. Kjøpe kjærringa flyndregarn? ^^ Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Du spørr meg, en ganske så aktiv råner, om cd-spilleren min tar mp3? Jeg trodde du kjente meg bedre jeg har (må få skryte litt) DENNE saken Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 HAHA, uff...beklager mann, jeg burde skjemmes egentlig Så koselig ut den der, virkelig Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 God aften her i kafeen. Lurte på om jeg skulle lage meg noe mat? Hva syns dere? Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 God aften her i kafeen. Lurte på om jeg skulle lage meg noe mat? Hva syns dere? Tallerken med ris funker Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ja. Tenkte jeg skulle lage meg en dobbel cheeseburger. Har noen karbonader liggende, men bare ett hamburgerbrød.. Er vanskelig å få ut fingeren.. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ja. Tenkte jeg skulle lage meg en dobbel cheeseburger. Har noen karbonader liggende, men bare ett hamburgerbrød.. Er vanskelig å få ut fingeren.. Del brødet i 2 og putt karbonadene inni? Eventuelt del karbonadene også, men da blir den veldig tykk da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Får se hva jeg gjør. Sulten er jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg