Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg har nøklene til min bil. Om du spanderer bensin kan vi ta oss en koselig kjøretur. (Jeg har vaselin, btw) ^^

Gud jeg er sløv, det fryder meg egentlig. Henta muttern på busstasjonen nå nettopp, huset var faktisk godkjent. Takk gud for venninner som er flinke med støvsugern :p

Dude...har du drivstoff nok til å kjøre til Oslo og tilbake? ^^

Haha, har du fått andre til å gjøre rent for deg? HAHAHA, du er min helt atm!

edit, fack, så ikke at det var jeg som måtte betale :(

Betalte ei venninne av søstern, 200 spenn for og shine huset. :D

Gjør i Oslo? Ferie, eller har du forlatt Sortland?

Edit: Jeg oppdaterte til Firefox 3, og det er noe med det skinnet jeg bare IKKE liker. I dont like change :(

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, er sånn det skal være. Gjøre rent huset selv etter at gamlingene er borte er så driiiit kjedelig. Virkelig bra jobbet mann ^^

Ferie ja, en velfortjent ferie om jeg så må si det selv. Har ikke gjort noe som helst, har sittet på ræva å ikke gjort noe og herregud så godt det føles. Føles helt himmelsk rett og slett. Og hvem kan klage når en kan sitte å stirre i hemmelighet på Lilium :love:

Lenke til kommentar

Sier meg enig med Lars..

Nå begynner jeg og bli vant til FF 3. Måtte bare finne tak i add-ons tingyene mine, så var det meste i orden. Så fant jeg ut at om jeg bare hadde masse tabs oppe, så var det ikke så jævlig.

Var jævla mye raskere enn 2 da, satan for en forskjell. Bruker seff FasterFox da ^^

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...