Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør 1337 klokkeslett eller postcount noe med deg Lars?

Ja. Klokkeslett som 13.37, 12.34, 12.24, 01.23, 23.45 og så videre har en magisk effekt på meg. Tilogmed klokkeslett som 13.26 og 17.34 får det til å kile litt i talldelen av hjernen min

Lenke til kommentar
Gjør 1337 klokkeslett eller postcount noe med deg Lars?

Ja. Klokkeslett som 13.37, 12.34, 12.24, 01.23, 23.45 og så videre har en magisk effekt på meg. Tilogmed klokkeslett som 13.26 og 17.34 får det til å kile litt i talldelen av hjernen min

Snasent.

Lenke til kommentar
:--{D det smaker godt da!

skater du fortsatt, Petter?

Definitivt.

Og veldig lite du... Må nesten få kjøpt meg et nytt brett, men det står dessverre ikke høyt på "må kjøpes-lista". Dessverre er ikke økonomien helt strålende for tiden heller...

Er Petter skater? *fnis*

Oh, you shut up. OG DU KALLER DEG EN MODERATOR!? HÆH?!

Jeg bør sove, men får ikke sove. :---(( Skal på jobb halv åtte i morgen og på TDK 00.02. Tror ikke jeg klarer å sove til den filmen da, men kommer til å være steinsliten.

Lenke til kommentar

Hadde vært artig det. :)

Selv om brettet mitt ser mer brukt ut en Britney Spears, så har det fortsatt hjul... og... øh, brett.

Har lest en kanskje 200-siders tegneseriehefte med The Joker i dag. Må si at jeg fniste litt da jeg så denne ruta:

funnycomic_jokersboner-1.jpg

Lenke til kommentar
Oh, you shut up. OG DU KALLER DEG EN MODERATOR!? HÆH?

Nei det har jeg ikke kalt meg for, jeg er brukermoderator jeg :p

edit; hvordan går det med tegneserie-tingen Shikaru. Lol, jeg husker faen meg på det Oo

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...