L4r5 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg kjeder meg og er ensom. Kan noen hjelpe til? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=-azqXygCzO8 Jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg kjeder meg og er ensom. Kan noen hjelpe til? Monica? Glidemiddel er inkludert. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Skal vi bake noe i morra ida? Det der er MSN-stoff, mister! :[ http://www.youtube.com/watch?v=-azqXygCzO8 Jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 We gotta have it made You know that I love cake Finally it's time to make a cake Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det der er MSN-stoff, mister! :[ Nei det var matlaging ellers takk biril: Hva enn du vil. ^^ Wiihiii *bake deg inn i en kake* Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 heheh våkna nå jeg, sovna i ettermiddag! Kom en skikkelig ivrig dame å vekte meg tidligere, banka å herja på døra å så gikk hun inn i gangen, jeg sto opp i bare bokseren å subbet ut og spurte hva det var.. Nei hun bare lurte på om det var jeg som eide huset og om jeg viste hva fargen på det heter siden den var så pen.. Herregud, noen mennesker sliter. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 http://www.youtube.com/watch?v=-azqXygCzO8 Jeg sier ikke mer. Wiihiii*bake deg inn i en kake* Interresant, er det meningen hun skal være ikledd et slikt kostyme, for da kommer jeg! Betaler gjerne! name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Ganske kult, sett bortifra pjattet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kom over denne posten nå: Jeg har forøvrig aldri sett nedsiden med voldtekter generelt sett. Om overgriperen ikke tyr til direkte brutal analsex, forstår jeg ikke hva som egentlig kan være så ille. Kan noen hjelpe meg?JEEEEEZES! Hva feiler det folk? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kom over denne posten nå:Jeg har forøvrig aldri sett nedsiden med voldtekter generelt sett. Om overgriperen ikke tyr til direkte brutal analsex, forstår jeg ikke hva som egentlig kan være så ille. Kan noen hjelpe meg?JEEEEEZES! Hva feiler det folk? Fysj.. Kanskje han er en selv da? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Det feiler folk MYE når en kommer med slike kommentarer. Det finnes institusjoner for sånne. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 jeg digger tomater <3 Njæ... Jeg er litt over det. ;--D Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hva heter den sangen?! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fysj.. Kanskje han er en selv da?Han hadde fortjent å kjenne det på kroppen hva det innebar. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kom over denne posten nå:Jeg har forøvrig aldri sett nedsiden med voldtekter generelt sett. Om overgriperen ikke tyr til direkte brutal analsex, forstår jeg ikke hva som egentlig kan være så ille. Kan noen hjelpe meg?JEEEEEZES! Hva feiler det folk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 http://esum.files.wordpress.com/2007/09/serious.jpg Godt poeng, men jeg tror det er denne som gjelder: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fysj.. Kanskje han er en selv da?Han hadde fortjent å kjenne det på kroppen hva det innebar. Det har du nok rett i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg