Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er irriterende med supersmarte storesøsken, så må jeg leve opp til ho. Har nesten klart det, men ikke helt, tror jeg.

Greit med en storebror som gav en lang f i skolen og "bare" fikk 4 og sånn. Ikke så vanskelig da. Hvorfor er alltid storesøsken de smarte, forresten? :cry:

Er vel noen forskere som mener at de beste genene blir brukt opp først elns. Ikke veit jeg. :p Høres litt søkt ut.

Lenke til kommentar
Pfft. Klinke edru. Men jeg tror ikke naturlover blir fulgt av all naturen. Er jo slik med våre lover. Ikke alle som følger dem. Min teori er derfor at jeg var ute for noen naturkriminelle i går.

jeg har ingen tro på att du var edru, men det er en helt annen sak...

sikkert ett ondt geni som var ute og lekte med anti-naturlov-maskinen sin og lekte :ohmy:

Lenke til kommentar
jeg har ingen tro på att du var edru, men det er en helt annen sak...

sikkert ett ondt geni som var ute og lekte med anti-naturlov-maskinen sin og lekte :ohmy:

Jeg tviler ikke. Det gikk verre utover venninna mi da. Naturen var veldig slem med henne.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Det er irriterende med supersmarte storesøsken, så må jeg leve opp til ho. Har nesten klart det, men ikke helt, tror jeg.

Supersmart, eller lesehest?

Lenke til kommentar

Supersmart, eller lesehest?

Vet ikke. Tror ikke ho leste SÅ mye. Det gjør ikke jeg hvertfall. Leser gjennom stoff max 1 gang (hvis jeg gidder det da) før en prøve. Det funker jo fint, det. :wee:

Lenke til kommentar
Hva skjedde med vennina di?

Tja. Hun falt minst 4 ganger i løpet av kvelden (ikke at hun husker det), deriblant 3 ganger på vei til en pub som ligger 7 min unna.

Snakker vi smisk? :p

Trynefaktor + at jeg faktisk gjør noe. Ikke min feil hva lærerne synes om meg. Jeg smisker ikke. :p

dere skulle uten tvil ha ringt politiet med en gang!

Vurderte det. Men så måtte jeg holde henne unna veien istedenfor.

Lenke til kommentar
Vet ikke. Tror ikke ho leste SÅ mye. Det gjør ikke jeg hvertfall. Leser gjennom stoff max 1 gang (hvis jeg gidder det da) før en prøve. Det funker jo fint, det. :wee:

Kommer jo litt an på hva slags karakter du vil ha. Men jeg lider av det samme. Er jo kjedelig. >.<

Lenke til kommentar
Må være deilig å ha klisterhjerne

Nja. Er faktisk litt irriterende når den er klisterhjerne på enkelte ting og ikke på andre ting. Jeg glemmer navn, tid, og dato, men jeg husker fakta, rare ting, sangtekster og skoleting. Jeg klarer bare ikke helt å plassere ting. Som f.eks. hvor fakta hører hjemme. Jeg må liksom spørre venner "du var det du som (...)" fordi jeg vet det har skjedd med noen, men jeg husker ikke hvem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...