Catkin Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Ja, Dari. Antagelig mens jeg sov. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Stakkar liten. *blåsepå* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Skjønner ikke hvorfor det skulle være så farlig å bli spist litt på...kvinnfolk er merkelige dyr Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Stakkar liten.*blåsepå* Aww. Gentleman ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 LØGNER! Alle har da målt utstyret sitt...nå tror jeg du bare skjemmes søten Fakta. Jeg har aldri målt. Ser bare ikke grunnen til det. Blir jo som å definere seg selv på alle andre måter. Bare for å finne ut om man er over eller under gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 b-real vil sikkert måle den for deg. Men atte atte...nå skal jeg vise hvor pengene ligger. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 b-real vil sikkert måle den for deg. B-real skulle også voldta meg på hw-fotballen. Det skjedde ikke det heller. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Skjønner ikke hvorfor det skulle være så farlig å bli spist litt på...kvinnfolk er merkelige dyr Noen som har sagt at det er farlig? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 b-real vil sikkert måle den for deg. B-real skulle også voldta meg på hw-fotballen. Det skjedde ikke det heller. Han fant noe bedre å tafse på Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Han fant noe bedre å tafse på Så du sier at siden jeg er homofil, så er jeg mindreverdig, hæ, HÆ? It's because Im black. Jadajada.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Fakta. Jeg har aldri målt. Ser bare ikke grunnen til det. Blir jo som å definere seg selv på alle andre måter. Bare for å finne ut om man er over eller under gjennomsnittet. Pff...tøv og tull, det tror jeg ingenting på. B-real skulle også voldta meg på hw-fotballen. Det skjedde ikke det heller. Jeg hadde en annen voldtekt den kvelden,sorry, kunne ikke dobbelbooke meg =( Skjønner ikke hvorfor det skulle være så farlig å bli spist litt på...kvinnfolk er merkelige dyr Noen som har sagt at det er farlig? Egentlig ikke Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Pff...tøv og tull, det tror jeg ingenting på. Du er bare moderator, og har ingenting du skulle sagt. Jeg hadde en annen voldtekt den kvelden,sorry, kunne ikke dobbelbooke meg =( ... jeg skal ikke engang skrive hvor såret jeg ble nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 B-real skulle også voldta meg på hw-fotballen. Det skjedde ikke det heller. Og du skulle flørte med meg, men skjedde det? Neida. Neida, neida, neida. *skuffet* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 mao,mr bjoern er ei slengfetta? *le* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Og hva med Daniel? Fikk han kake, kanskje? Nei, jeg tror ikke det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Damn right I didnt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 (endret) Det var dog ikke jeg som sa at jeg skulle flørte med Datasmurf. Det var DanielZu sin ide. xD Dog, jeg skulle ha flørtet litt med han. Og b-real. At jeg er en smule løs trodde jeg ikke var noen hemlighet Men nå gjør man seg klar til å stikke ut en tur i sola igjen. Snakkes i kveld, forumtøser EDIT: Jeg skulle jo sende kaken. Men så rotet jeg bort adressen, også ble jeg borte på ferie. Og når jeg kom hjem så ville han ikke ha kaken lenger jo. Endret 23. juli 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Så du stikker så du slipper flere spm? oh well Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg vil ha farge ... Jeg har vært så mye ute i sola den siste måneden at det er rart jeg ikke har fått farge. Ikke blitt rosa engang. Og jeg har ikke brukt solkrem heller. Bare sunblock på tatoveringa. Jeg fatter det ikke. 8 timer i bar overkropp i solsteik og 30 grader uten å bli solbrent ... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Så du stikker så du slipper flere spm? oh well Så send de på pm da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg