MetroN Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Høres lovende ut. Bare ikke gå i fellen og tro at du er verdensmester i kjøring, så skal det nok gå bra Ja det er fella jeg må unngå. Legger merke til at jeg etter hvert nå trykker litt mer på gasspedalen, enn jeg gjorde før. Det må jeg være bevisst på. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det kan både være et positivt og et negativt tegn at du er blitt mer "modig" på gasspedalen Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ja, jo, kanskje. Så lenge jeg holder fartsgrensa... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Legger merke til at jeg etter hvert nå trykker litt mer på gasspedalen, enn jeg gjorde før. Det må jeg være bevisst på. Du er ikke alene . "Oj, er det 50 her ja... ehehehe...". "Hmm, jeg burde kanskje bremsa ned før denne svingen ja, ehehe". "Kanskje jeg blinket litt tidlig." Problemet mitt er vel at jeg ikke stoler på meg selv i trafikken. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Bare øv masse så skal det gå fint. Tror jeg hopper i køys nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg er litt sånn "Herregud. Stor, massiv ting! Jeg? Kjøre den? No way. Uææh" Haha, sånn blir jeg og. Og nå begynner pappa å mase om øvelseskjøring og greier. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg er litt sånn "Herregud. Stor, massiv ting! Jeg? Kjøre den? No way. Uææh" Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Start rolig, på en tom parkeringsplass eller noe, babysteps. Jeg vet meget godt at det høres jævelig ut, men etter hvert vil du bli bedre. Practice makes perfect. Så lenge du vet hvordan du stanser bilen så er sannsynligheten stor for at du kommer til å klare deg bra. Og stopp og stans er det første du kommer til å lære. Babysteps. Edit: Herregud, jeg høres ut som den selvgode og erfarne sjåføren. Endret 22. juli 2008 av MetroN Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis jeg noen gang blir et band. Skal jeg bli Radiohead. Absolutt. Jeg vil bli Radiohead. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Start rolig, på en tom parkeringsplass eller noe, babysteps. Jeg vet meget godt at det høres jævelig ut, men etter hvert vil du bli bedre. Practice makes perfect. Så lenge du vet hvordan du stanser bilen så er sannsynligheten stor for at du kommer til å klare deg bra. Og stopp og stans er det første du kommer til å lære. Babysteps. Edit: Herregud, jeg høres ut som den selvgode og erfarne sjåføren. Fikk mer, "kjør til høyre her og stopp i busslomma der borte, men pass det for bussen!" Boff, der var visst jeg + hele trafikken samlet på et sted og ble et relativt stort hopp for min del . Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fikk 448 trussler denne gang, noen mindre en sist skann. ca 200 high priority. Merkelig at jeg skal ha så mye på maskina, - jeg er jo jente! Måtte le litt når jeg leste denne, er snakk om ikke-hyggelige programmer på PC-en . Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis jeg noen gang blir et band. Skal jeg bli Radiohead. Absolutt. Jeg vil bli Radiohead. Det som er kult med Radiohead er at det er så awesome. Pluss at denne sangen, selv om den ikke er Radiohead, er heftig: http://www.youtube.com/watch?v=SPnVAR2oHw0 Jeg er tilbake fra England. Hva med dere? Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis jeg noen gang blir et band. Skal jeg bli Radiohead. Absolutt. Jeg vil bli Radiohead. Det som er kult med Radiohead er at det er så awesome. Pluss at denne sangen, selv om den ikke er Radiohead, er heftig: http://www.youtube.com/watch?v=SPnVAR2oHw0 Jeg er tilbake fra England. Hva med dere? Min ferie er hjemme. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg er litt sånn "Herregud. Stor, massiv ting! Jeg? Kjøre den? No way. Uææh" Haha, sånn blir jeg og. Og nå begynner pappa å mase om øvelseskjøring og greier. Går over, folk gav opp å mase på meg etter et år. 8D Jeg henger visst litt etter i trådkronologien, som svarer på ting som befant seg på det som var siste side sist gang jeg sjekket. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg er litt sånn "Herregud. Stor, massiv ting! Jeg? Kjøre den? No way. Uææh" Døøh. Slutt med koffert-tenkinga, din gris. Zealuu: Folka har mast på meg siden jeg blei 16. -.- Endret 22. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Åååååh, lykke, LYKKE! Hadde ikke med meg snus til England, så General løs-en min har ligget nederst i fryseren her hjemme i en uke, og nå er jeg i euforisk ekstase! Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hvordan får folk avataren til å passe med størrelse? Uansett hva jeg mekker i hop blir det jo alltid for stort. (Ja, jeg er klar over at man kan se størrelse på filen.) For at det skal passe må det jo bare være.. En strek. Maks. EDIT: Snus er teit. 8D Endret 22. juli 2008 av Binko Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 "Save for web" i Photoshop er gull når man mekker avatar Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 I'd fuck me. I'd fuck me hard. GOOOOOOODBYE HORSES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg