Niqābninja Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 NikkaYoichi: Kos? Jeg skal se på Valle Hovin på tosdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nå hører jeg litt dårligere enn for ca 2 timer siden. Har akkurat kommet hjem etter å ha vært på konsert med Iron Maiden. Så du broren min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Irriterer meg over SiT. Og over at jeg tapte i tennis. For en dag Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 NikkaYoichi: Kos? Jeg skal se på Valle Hovin på tosdag Litt mye diskant, men ellers så var det jo helt greit. Nok av liv iallefall. Så du broren min? Jeg så han sikkert hvis han var der, men om jeg så han, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Var du fornøyd med konserten da>? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nå hører jeg litt dårligere enn for ca 2 timer siden. Har akkurat kommet hjem etter å ha vært på konsert med Iron Maiden.Rart det der! Å være lydmann er morsommere, jeg kan ikke høre på høy musikk med høyre øre. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Bor selv på Moholt, er ganske greit. Ikke har slekt: tak-over-hodet + venner? Ah. De bor på Moholt. Nei, jeg må vel bare finne noe privat og håpe jeg ikke på binde meg for noen lengre tid. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 oh yeah! klarte pop shuv it i stad ^^ også fikk jeg boondocks i posten i stad~ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg fikk nettopp høre en episk dårlig sjekkelinje. "FBI har tenkt å ta penisen min. Kan du hjelpe meg å gjemme den?" Jeg likte den. ^^ Soooo. I heard u liek mudkips? Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Meg -> Mat på skje -> En forumkafêsjel. IKKE i form i dag. Men var shipp shape i går, for å seie det sånn. Ugh. Nå kom jeg på BACONKRISP... *gni seg frustrert i øynene* Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ja, og man blir forelska av å sjå romantiske komediar. Anfall: Ja, eg følte berre for det. Sånn heilt plutselig. Og J@cob: Stfu, berre fordi eg ikkje gidd skrive noko særleg konservativt betyr ikkje det at det er nokon feil. Gawd, sukker- og koffeininnhaldet i kroppen min fall for fort. Eg trur eg skal ha meg ein kopp kaffe og sjokolade, for så å følgje på med cola, chips og dipp. Har vi henfalt til kornåkerspråk i løpet av den siste uken? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har vi henfalt til kornåkerspråk i løpet av den siste uken?Vi har gitt oss hen til moderat landsmål i løpet av dei siste timane, skal eg sei deg. 8D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 faen jeg er så røyksugen men jeg det gjør vondt i halsen å røyke Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sikkert sakt det før, men jeg har fått ny mobiiiiiiil. ^_________^ *hoppe rundt på gulvet* Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sikkert sakt det før, men jeg har fått ny mobiiiiiiil. ^_________^ *hoppe rundt på gulvet* Sånn mobil du kan sende sånn SMS med og greier? =o Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Du er visst vanskelig å imponere, xersess... Endret 22. juli 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Morsomt å se hvordan bilkjøringen min har utviklet seg på ca en uke. Tankegangen også, jeg har gått fra "herregud, hva om jeg dreper noen?" til "dette går jo bra, jeg gjør vel noen feil her og der, men lærer av de." Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Høres lovende ut. Bare ikke gå i fellen og tro at du er verdensmester i kjøring, så skal det nok gå bra Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg er litt sånn "Herregud. Stor, massiv ting! Jeg? Kjøre den? No way. Uææh" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg