hylo Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Damn, smakte nettopp cognac (eller hvordan det skrives) for første gang. Aldri mer. Fint. Mere til meg. Ikke alt til deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg skal spille tennis Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jau, årets første bad (i Norge) er unnagjort. Jævlig kaldt må jeg si. Mens jeg er husløs. SIT er noen jævler. Jeg tror det pleier å bli plass på Moholt eller lign uti september / oktober, så om du har slekt å bo hos frem til da funker det jo fett. Endret 22. juli 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Aah, kjæreste og Therese-dag. Det er så kos å være med venner. ^_^ Også bursdag om 12 dager. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg tror det pleier å bli plass på Moholt eller lign uti september / oktober, så om du har slekt å bo hos frem til da funker det jo fett. Hva hvis han ikke har slekt? Og, det er jo en grunn til at mange flytter fra Moholt etter å ha bodd der et par måneder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ooog moren til Therese? Henne må du ikke glemme! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ooog moren til Therese? Henne må du ikke glemme! Ho var ikkje med og lekte i dag, diverre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det flere enn meg som tror at kakao-pannekaker hadde vært godt? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Vafler med sjokoladebiter i er iallefall godt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Og vaflar dyppa i sjokolade som får tid til å stivne er òg godt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Og vaflar dyppa i sjokolade som får tid til å stivne er òg godt. Æsj. Øv på nynorsken din Endret 22. juli 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Lars: Er litt skeptisk, høres ut som det kan bli litt for søtt. Men må vel prøve det og en gang. Eplefe: Hvorfor ikke, er hun syk? Og hvorfor skiftet du plustselig til nynorsk? Ikke det at jeg har noe i mot det. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg tror det pleier å bli plass på Moholt eller lign uti september / oktober, så om du har slekt å bo hos frem til da funker det jo fett. Hva hvis han ikke har slekt? Og, det er jo en grunn til at mange flytter fra Moholt etter å ha bodd der et par måneder. Bor selv på Moholt, er ganske greit. Ikke har slekt: tak-over-hodet + venner? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det flere enn meg som tror at kakao-pannekaker hadde vært godt? Har smakt det, og ja, det er digg! http://www.google.com/search?hl=no&cli...kes&spell=1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det flere enn meg som tror at kakao-pannekaker hadde vært godt? Det ér det Husker oldemor hjalp meg og kusina mi med å lage det da vi var små. Nomnom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da vet jeg hva det blir til middag i morra. Med mindre det blir biff da. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 En god biff er litt som en god rødvin: Blir den liggende i varmen for lenge smaker den dritt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 On another note: Jeg er så glad for at vi har Bellicus her på forumet. Tenk hvor mange han antagelig har reddet fra helvetesilden ved å forkynne det glade (gale?) budskap her på forumet. Det er jo helt klart at man blir kristen av å lese svada på nettet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nå hører jeg litt dårligere enn for ca 2 timer siden. Har akkurat kommet hjem etter å ha vært på konsert med Iron Maiden. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ja, og man blir forelska av å sjå romantiske komediar. Anfall: Ja, eg følte berre for det. Sånn heilt plutselig. Og J@cob: Stfu, berre fordi eg ikkje gidd skrive noko særleg konservativt betyr ikkje det at det er nokon feil. Gawd, sukker- og koffeininnhaldet i kroppen min fall for fort. Eg trur eg skal ha meg ein kopp kaffe og sjokolade, for så å følgje på med cola, chips og dipp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg