Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 uff da bra du ikke ble sittende der ivartfall da Kom meg jo ikke opp igjen på ei stund. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kom meg jo ikke opp igjen på ei stund. ble du virkelig så lei deg? tror ikke det er ett godt tegn for og si det slik... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 ble du virkelig så lei deg? tror ikke det er ett godt tegn for og si det slik... Vanskelig å komme seg opp når man snakker i telefonen samtidig, vet du. Og så ville ikke bakken eller veggen jeg lente meg mot stå i ro. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har jeg? :S ikke prøv og snakke deg unna... du nøt godt av pengene mine før jeg traff nora du Gammelt, men gjorde jeg? Hvorfor husker jeg ikke det? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vanskelig å komme seg opp når man snakker i telefonen samtidig, vet du. Og så ville ikke bakken eller veggen jeg lente meg mot stå i ro. veldig irriterende att veggene begynner og bevege på seg når man lener seg på den ja Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 God morgen alle sammen Noen som er gode i fysikk her? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg fryser på føttene. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 veldig irriterende att veggene begynner og bevege på seg når man lener seg på den ja Ja, ikke sant?! Og så hoppa bakken opp og traff neg nesten i ansiktet. God morgen alle sammen Noen som er gode i fysikk her? Ja, om et år. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sokker, Eplefe, ullsokker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 God morgen, Aces Dessverre. Fysikk var det faget alle ville jeg skulle ta, men som jeg ikke tok fordi jeg ikke forsto et døyt, men søstersen har 6 i det Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg fryser på føttene. Kle på seg flere sokker? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er irriterende med supersmarte storesøsken, så må jeg leve opp til ho. Har nesten klart det, men ikke helt, tror jeg. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er irriterende med supersmarte storesøsken, så må jeg leve opp til ho. Har nesten klart det, men ikke helt, tror jeg. Hehe det er det som er så bra med å være eldst. Ingen slike forventninger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Mer irriterende med supersmarte småsøsken, så blir jeg sett ned på fordi jeg ikke er som henne og fordi jeg ikke har motivasjon som henne. Jeg har hjernen og svarene, men klarer ikke konsentrere meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er irriterende med supersmarte storesøsken, så må jeg leve opp til ho. Har nesten klart det, men ikke helt, tror jeg. Greit med en storebror som gav en lang f i skolen og "bare" fikk 4 og sånn. Ikke så vanskelig da. Hvorfor er alltid storesøsken de smarte, forresten? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, ikke sant?! Og så hoppa bakken opp og traff neg nesten i ansiktet. kjenner til det... ganske mange naturlover som blir brutt når man har drukket en smule for mye Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 God morgen, Aces Dessverre. Fysikk var det faget alle ville jeg skulle ta, men som jeg ikke tok fordi jeg ikke forsto et døyt, men søstersen har 6 i det Hah! Det fikk jeg og:p Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Hvorfor er alltid storesøsken de smarte, forresten? det er ikke problemet hos meg heldigvis søstra mi er dum som ett brød Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg fryser på føttene. Kle på seg flere sokker? Neeei. Orker ikke reise meg. Sitter heller med laptopen oppå bena. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 kjenner til det... ganske mange naturlover som blir brutt når man har drukket en smule for mye Pfft. Klinke edru. Men jeg tror ikke naturlover blir fulgt av all naturen. Er jo slik med våre lover. Ikke alle som følger dem. Min teori er derfor at jeg var ute for noen naturkriminelle i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg