MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Bare pc-en sier "pfffffffffff....." og kutter strømmen så skjelver jeg. Og til de som lurer. Så gjorde den nettop det. Og jeg får ikke start på den igjen ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Bare pc-en sier "pfffffffffff....." og kutter strømmen så skjelver jeg. Og til de som lurer. Så gjorde den nettop det. Og jeg får ikke start på den igjen ^^ you has dead powersupply! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 you has dead powersupply! Evt dødt hovedkort ^^ Men ja. Jeg trenger nytt nå. Og det raskt! Og min sjef, som også solgte meg pc-en, er ikke å få tak i på mobilen :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 you has dead powersupply! Evt dødt hovedkort ^^ Men ja. Jeg trenger nytt nå. Og det raskt! Og min sjef, som også solgte meg pc-en, er ikke å få tak i på mobilen :| Fantastisk situasjon... Det er nå en er glad en alltid har en backupmaskin/deler liggende... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Fantastisk situasjon... Det er nå en er glad en alltid har en backupmaskin/deler liggende... Hehe. I nødstilfelle, så kan jeg jo sette inn noen andre deler. Evt bygge en ny pc. Men jeg tviler på at den pc-en vil dra photoshop og dreamweaver. =/ Og det å designe websider på Asusen fungerer heller dårlig. EDIT: Jeg får stjele noen deler fra jobben i morgen. Om jeg bare får tak i sjefen. Anoying. Endret 22. juli 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Bare jeg som tenker på Triplettes de Belleville når jeg har på Tour de France i bakgrunnen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Bare ta backup av noe greier, så formaterer jeg hele driten. MUHAHAHA! Nå SKAL Pidgin virke igjen! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Herregud, nå er det faen meg ferie altså^^ Koselig varmt her nede. Rene syden for en iglobeboer *skule på ida*' What ya all dooin this fine day? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 *skule på ida*' Ida er ei skikkelig luremus. >:| b-real er slem og kaller meg nordlending (busted), så jeg skal følge rådet deres. Og ta bildet av det og legge ut i RPP. (I <3 Skarstad) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Herregud, nå er det faen meg ferie altså^^Koselig varmt her nede. Rene syden for en iglobeboer *skule på ida*' What ya all dooin this fine day? Det er varmt. Noe som betyr at mrbjoern svetter. Svette lukter ekkelt, og det resulterer i at mrbjoern må dusje. Han kunne såklart ha reist på standen for å bade. Men han vet ikke om noen som kunne tenke seg å bli med han på det. Det ender da opp med at mrbjoern kjøper seg god mat på butikken, for de pengene han har. Hurra for lønn som ikke har kommet. Og han blir sittende hjemme og knote på sinn lille E, mens den store Stasjonære er død. Han vet heller ikke om han i det hele tatt skal på jobb i morgen, allikevel. Og uvissheten, kjedsomheten og frustrasjonen river mrbjoern fra hverandre. Det eneste lyspunktet han har, er ferdigpannekaker, og tillatelse til å slå seg løs på ebay senere i kveld. Så, hvordan har b-real og ida det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Woohoo! Jobb gikk raskt i dag, og det var min siste dag. Nå er det IRC i 15 min før jeg stikker på Pizzabakeren og henter en stor pizza med ekstra ost og hvitlløkssaus og så blir det jordbær med fløte og sukker til dessert. Og i morra starter Gladmaten / champisfylla Bare jeg som tenker på Triplettes de Belleville når jeg har på Tour de France i bakgrunnen? Sikkert nok, men det er en fantastisk film! Ser heller den enn Tour de France ^^ Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Æsj, slutt på ferien i mårra Æsj... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Koselig varmt her nede. Rene syden for en iglobeboer *skule på ida*' Jasså, du har innsett det selv også? Endret 22. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Whoooo! Når jeg får hurtigsvar til å virke så virker ikke den vanlige "svar". XD Men who cares, jeg har fått ny mobil! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Og der var årets andre bad unnagjort! \o/ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Og der var årets andre bad unnagjort! \o/Aha. Det var DER eimen kom fra.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 årets andre bad? har bada så mange ganger at jeg har mista telling i sommer Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har ikke bada en eneste gang, jeg Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Aha. Det var DER eimen kom fra.. Jeg mente utendørsbad, da... Teller du med innendørsbad så er jeg oppe i 3, skal jeg si deg. ._. Og jeg fikk dradd Espen uti, det var hans første bad. Den pysete sørlendingen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har ikke bada en eneste gang, jeg Da er vi to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg