Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Saaavn. Gjør vi ikke alle? Endret 22. juli 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Iiiiik. Jeg flytter snart inn i ny leilighet. :L Da er det plenty med plass til besøk, hurra! PANNEKAKER TIL FROKOST, HEIA! Endret 22. juli 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Jeg lager middag nå :| Endret 22. juli 2008 av Loeve Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Iiiiik. Jeg flytter snart inn i ny leilighet. :L Da er det plenty med plass til besøk, hurra! PANNEKAKER TIL FROKOST, HEIA! Omg yeis. Jeg lager middag nå :| Jeg stod nettopp opp. Hvor blir det av PMene forresten? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Uansvarlig. Jeg er utbrent. Trenger litt restitusjonstid før jeg begir meg ut på nye oppdrag. Håper på forståelse og aksept. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Iiiiik. Jeg flytter snart inn i ny leilighet. :L Da er det plenty med plass til besøk, hurra! Mens jeg er husløs. SIT er noen jævler. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Velkommen anyday vet du! Husløs, you say? Du må være tidlig ute!! Jeg fant mitt nye bosted sist i mai. (Men det stedet jeg bor nå fant jeg først på denne tiden i fjor så jeg er ikke så skinnhellig som jeg gir utrykk for, tihi.) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Uansvarlig. Jeg er utbrent. Trenger litt restitusjonstid før jeg begir meg ut på nye oppdrag. Håper på forståelse og aksept. Alt for deg, kjæresten. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Uansvarlig. Jeg er utbrent. Trenger litt restitusjonstid før jeg begir meg ut på nye oppdrag. Håper på forståelse og aksept. I en jungel av umodne forumbrukere, så kan jeg trøste deg med at jeg forstår deg. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Alt for deg, kjæresten. Godt å høre. Vi får se om jeg får stimulert libidoen min etter at jeg er ferdig med matlagingen. Jeg sal ikke være nødt til å lage mat og vaske klær. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det noen som har peiling når det sendes fra Norway Cup på TV? Jeg er ikke glad i hverken Norway Cup eller fotball generelt, jeg vil bare ikke at det skal kræsje sammen med LandsSkytterstevnet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Huff, reinstallering og formatering er noe herk. Nå fungerer ingenting som det skal . Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Huff, reinstallering og formatering er noe herk.Nå fungerer ingenting som det skal . Tihi. Jeg venter fremdeles på XP Pro Retail cd-en min jeg. Vintermåne mangler xp drivere, og hos deg er det ingenting som fungerer. Go linux, sier nå jeg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg skriver gjennom å sende elektriske impulser i binærstil. Ganske tungvint, men gud hvor hardcore. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tihi. Jeg venter fremdeles på XP Pro Retail cd-en min jeg. Vintermåne mangler xp drivere, og hos deg er det ingenting som fungerer. Go linux, sier nå jeg Det fungerer. Det fungerer bare ikke på samme måte som før, ergo er det dårligere. Finner ikke sånn cleartype eller hva det heter i Vista og alt føles helt annerledes (og få programmer vil fungere første gangen). Jeg skriver gjennom å sende elektriske impulser i binærstil. Ganske tungvint, men gud hvor hardcore. Jeg skriver ved å dunke huet mot tastaturet, gir samme effekten. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det fungerer. Det fungerer bare ikke på samme måte som før, ergo er det dårligere. Finner ikke sånn cleartype eller hva det heter i Vista og alt føles helt annerledes (og få programmer vil fungere første gangen). Er det ikke koselig, når vi bare gjør endringer, for endringenes skyld? Halvparten av endringene i grensesnittet til Vista har lite for seg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Husløs, you say? Du må være tidlig ute!! ai no nao Ender vel opp med et privat avhøl til fire og et halvt i måneden og et heidundrene underskudd ved slutten av året. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Du kan få bo i kjellerstua mi for halve prisen. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Huff, reinstallering og formatering er noe herk.Nå fungerer ingenting som det skal . Jeg er så glad at jeg har lært meg til å bruke Norton Ghost. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det ikke koselig, når vi bare gjør endringer, for endringenes skyld? Halvparten av endringene i grensesnittet til Vista har lite for seg. Gikk jo fra Vista til Vista, så sånnsett var det ikke noe problem. Så mye småplukk og småprogrammer jeg har vendt meg til, og stilt inn programmer for alt for lenge siden og dermed glemt hvor en finner disse. Jeg er så glad at jeg har lært meg til å bruke Norton Ghost. Bare navnet inneholder Norton skjelver jeg i buksene . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg