K.. Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Artig hvordan alle begynner å smile når du bærer på ei kake. Folk på bussholdeplassen og på bussen gliste seg ihjel nesten. Tihi. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Men kake er jo koselig, og utrolig godt da Skjønner godt at folk smiler når de ser kake jeg. De har sikkert lyst på Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg bakte en kake og tok med på jobben idag. You are now revered with co-workers. Eneste som skjer om noen tar med en kake her, er at den er borte før du får sukk for deg. De(n) stakkaren(e) som er litt sent ute med å ta lunsj kan ikke regne med at det er noe igjen til dem. Glupske jævler! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skjermregistrering med Fatboy Slim - Yo Mama på øret. Dette taaaaaar av! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Eneste som skjer om noen tar med en kake her, er at den er borte før du får sukk for deg. De(n) stakkaren(e) som er litt sent ute med å ta lunsj kan ikke regne med at det er noe igjen til dem. Glupske jævler! Og du tar ofte sen lunch? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skjermregistrering med Fatboy Slim - Yo Mama på øret. Dette taaaaaar av! Fight the power! Ikke la deg konformere! Lenke til kommentar
Metapod Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvor er alle? Er ikke dette World Wide Web? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Morn. 6 timer søvn i natt. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Seks timer er en fin mengde søvn. Svisj. *hamre på EDB-panelet* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ja, det er mye bedre enn 2,5 i alle fall, men er min egen feil som ikke klarte å slutte med verken irc eller cyber Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det ingen som vil bli med meg ned på senteret og kjøpe film og kebab Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det ingen som vil bli med meg ned på senteret og kjøpe film og kebab Om du ikke var så langt borte, og jeg ikke hadde glemt pengene mine på jobben. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ntåh, må du gå helt alene til senteret for å kjøpe film og kebab? Søren snute, du har det jævlig, altså. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hva er MUD? Du er ikke nerd før du har brukt utallige døgn på å spille MUD. http://en.wikipedia.org/wiki/MUD For å si det kort så er det tekstbaserte rollespill. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ntåh, må du gå helt alene til senteret for å kjøpe film og kebab? Søren snute, du har det jævlig, altså. Det er langt og kjedelig. Og jeg må jo ha noen å briefe med alle pengene mine foran. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Rettelse: Du er ikke en gammel gubbe før du har brukt utallige døgn på å spille MUD. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er langt og kjedelig. Og jeg må jo ha noen å briefe med alle pengene mine foran. Skal jeg ta med alle mine penger og briefe også. Så kan vi stå der å være sjalu, misunnelig eller noe begge to? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det ingen som vil bli med meg ned på senteret og kjøpe film og kebab sto nettopp opp så jeg orker ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg