Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det diskuteres jo bare piss og "internheter" her for tiden. Er jo ikke rart det dør ut så fort syklubben tar kvelden..

Ser meg litt enig i den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det diskuteres jo bare piss og "internheter" her for tiden. Er jo ikke rart det dør ut så fort syklubben tar kvelden..

Ser meg litt enig i den.

*ringe posten å be dem sende tilbake pakka jeg gir deg*

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Var ment generelt,ikke idag.

For mye tøsing og slikt.

Lenke til kommentar

Ser meg litt enig i den.

*ringe posten å be dem sende tilbake pakka jeg gir deg*

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Var ment generelt,ikke idag.

For mye tøsing og slikt.

:p neida stakars. Pakka skal du da få:D du har fortjent den:)

jeg tøver og tøser alltid:P

Lenke til kommentar

Ahmagawd! Dette må være en trap. Sitter og sløver på IRC. Inn kommer ei dame som har noen problemer med lyd i AOL et eller anna. Prater litt i kanalen og det kommer frem at hu elsker videospill, er lettere voldelig, digger å sette fyr på ting og holder på å lære seg å bli tatovør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sikkert fordi hun liker det samme som Datasjur(som tydligivis er alle damer\jenter som snakker til han :p)

Lenke til kommentar
Neida :)

Men han er flink til å finne likenstrekk og samme intresser :)

Jamen det gjør jeg å:p Men jeg liker aldri noen:P Synes guter er dumme og kåte dyr for det meste:p Er unntak. Thomas for eksempel. Han er smart og alt som er bra med menn. Men å finne en til som har de gode kvaliteene hans går nok ikke. Så da prøver jeg ikke å se etter dem heller:P

Er alene å slik får det være:D

Jeg og venninde inngikk avtale i dag. Hvis vi begge er single når vi er 35år skal vi gifte oss og adoptere masse babyer:P

Lenke til kommentar

Hele forum.hardware.no går ad undas for tiden. Det diskuteres stort sett om hvorfor religion er noe dritt, hvor lang penis som er normalt, diverse ordleker, iPhone og et stort antall poster med folk som skal kjøpe ny laptop/gaming PC. Og selvfølgelig er åtte av ti poster i kategorier som ikke har noe med hardware/sorfware å gjøre. Folk må gjerne kose seg i trafikk, fotballkart eller helse-kategoriene men jeg synes at det blir for mye av det gode. Attpåtil virker som en bølge av konfirmanter har kastet seg over ny bruker-funksjonen for så å spy ut av seg alt de har av ytringer, med elendig grammatikalsk norsk så klart.

"jej skal ha nytt skjermkort. Hvordan bør jeg velge for å få max i spil"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...