Flabba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvem kan unngå å være glad når du er i nærheten? *blunke til* Alle egentlig, men ok. *stirre på* *fnise* *kaste ovn på* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Au! *gjemmeseg* *sette fram kake til lokkemat* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det diskuteres jo bare piss og "internheter" her for tiden. Er jo ikke rart det dør ut så fort syklubben tar kvelden.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 *storme frem fra ingensteder og spise opp kaken og rømme før neste ovn kommer* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det diskuteres jo bare piss og "internheter" her for tiden. Er jo ikke rart det dør ut så fort syklubben tar kvelden.. Ser meg litt enig i den. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det diskuteres jo bare piss og "internheter" her for tiden. Er jo ikke rart det dør ut så fort syklubben tar kvelden.. Ser meg litt enig i den. *ringe posten å be dem sende tilbake pakka jeg gir deg* Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg pusser opp rommet, folkens! Endelig slutt på barnefargene og klart for noen badass svart-hvit her! Er jeg den eneste som gjør slikt i sommer? Come on, L_C, du må vel gjøre det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det diskuteres jo bare piss og "internheter" her for tiden. Er jo ikke rart det dør ut så fort syklubben tar kvelden.. Ser meg litt enig i den. *ringe posten å be dem sende tilbake pakka jeg gir deg* Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Var ment generelt,ikke idag. For mye tøsing og slikt. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det diskuteres jo bare piss og "internheter" her for tiden. Er jo ikke rart det dør ut så fort syklubben tar kvelden.. Ser meg litt enig i den. *ringe posten å be dem sende tilbake pakka jeg gir deg* Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Var ment generelt,ikke idag. For mye tøsing og slikt. neida stakars. Pakka skal du da få du har fortjent den:) jeg tøver og tøser alltid:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Not talking about you Savner litt mer serisøse diskusjon på diskusjon.no for tiden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ahmagawd! Dette må være en trap. Sitter og sløver på IRC. Inn kommer ei dame som har noen problemer med lyd i AOL et eller anna. Prater litt i kanalen og det kommer frem at hu elsker videospill, er lettere voldelig, digger å sette fyr på ting og holder på å lære seg å bli tatovør. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Fordi drømmejenter ikke bare logger på IRC sånn der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sikkert fordi hun liker det samme som Datasjur(som tydligivis er alle damer\jenter som snakker til han ) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sikkert fordi hun liker det samme som Datasjur(som tydligivis er alle damer\jenter som snakker til han ) neimen:P det stemmer vell ikke? eller? .... beklager at jeg ler:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Neida Men han er flink til å finne likenstrekk og samme intresser Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Neida Men han er flink til å finne likenstrekk og samme intresser Jamen det gjør jeg å Men jeg liker aldri noen:P Synes guter er dumme og kåte dyr for det meste:p Er unntak. Thomas for eksempel. Han er smart og alt som er bra med menn. Men å finne en til som har de gode kvaliteene hans går nok ikke. Så da prøver jeg ikke å se etter dem heller:P Er alene å slik får det være:D Jeg og venninde inngikk avtale i dag. Hvis vi begge er single når vi er 35år skal vi gifte oss og adoptere masse babyer:P Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hele forum.hardware.no går ad undas for tiden. Det diskuteres stort sett om hvorfor religion er noe dritt, hvor lang penis som er normalt, diverse ordleker, iPhone og et stort antall poster med folk som skal kjøpe ny laptop/gaming PC. Og selvfølgelig er åtte av ti poster i kategorier som ikke har noe med hardware/sorfware å gjøre. Folk må gjerne kose seg i trafikk, fotballkart eller helse-kategoriene men jeg synes at det blir for mye av det gode. Attpåtil virker som en bølge av konfirmanter har kastet seg over ny bruker-funksjonen for så å spy ut av seg alt de har av ytringer, med elendig grammatikalsk norsk så klart. "jej skal ha nytt skjermkort. Hvordan bør jeg velge for å få max i spil" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg