Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy søren for en bra kveld det var i går!

Til tross for at jeg satte igjen en liter rom, samt hdden med all musikken til en kompis jeg var på voers hos.

Holdt nesten på å få meg noe også, men damer som ser ut til å ha passert 50 for lengst (med dårlig farga grått hår og stæsj), er liksom ikke min stil. Det stopper på 50 har jeg funnet ut.

Møtte på ei forfylla bestemor også. Så ut som den koselige gamle damen med vafler og hjertegardiner osv, og så var hu på fylla.

Ja ja, so much for that. ^^

Beste var likevel å komme hjem, sette på Kaizers @ Vega-DVDen, legge seg, få melding fra den nye naboen som spør om jeg har snus, og så ha hu på døra mi like etterpå.

Så blei det en times lang prat om absolutt ingen ting mens Kaizers dundra i bakgrunnen.

Var nice :love:

Lenke til kommentar
God morgen alle sammen. espen: Eplefe er absolutt ikke over meg! Hva kan få deg til å innbille deg noe slikt? :ohmy:

jeg var fult klar over att hun ikke var det da... men tenkte jeg bare skulle skremme deg litt... tenkte att siden du var ute, så kunne du ikke bare sette deg ned og spamme litt :p

Lenke til kommentar
jeg var fult klar over att hun ikke var det da... men tenkte jeg bare skulle skremme deg litt... tenkte att siden du var ute, så kunne du ikke bare sette deg ned og spamme litt :p

Vel.. jeg satte meg ned i sneen da jeg fikk høre det. :ermm:

Kibs, ja. Beste natten / kvelden siden romjula ^^

Samme her. Bra. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...