MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 mrbjoern: "Hvem faen er Baffage?" -Eplefe Det er ikke mobbing. Ikke her inne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 ÅJA. Hvis du skal tolke det sånn kan jeg godt hente artilleriet. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Du har jo knapt vært her i en halvtime, lillegutt. Mr. jeg-har-vært-registrert-lenge! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Slike folk finnes ikke lenger. .... Eller, de folkene vi mobbet, henger ikke her lenger. Fail. Folkene som virkelig var koselig å ha med å gjøre er nå borte. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Folkene som virkelig var koselig å ha med å gjøre er nå borte. Ja, jeg har merket dette. Du er ikke her så ofte lenger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fail. Folkene som virkelig var koselig å ha med å gjøre er nå borte. Ikke enda en "Dette er ikke SO#"-whinepost. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Du har jo knapt vært her i en halvtime, lillegutt. ^_^ mrbjoern: "Hvem faen er Baffage?" -Eplefe Det er ikke mobbing. Ikke her inne. Da... så Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Ja, jeg har merket dette. Du er ikke her så ofte lenger. Er det virkeliglig noe vits lenger? Eplefe: Visst faen er det det. Liker du det ikke? Ta en titt i speilet, med ryggen til og spre ræveballene. Endret 21. juli 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Du har jo knapt vært her i en halvtime, lillegutt. Mr. jeg-har-vært-registrert-lenge! Registrert lenge? HAH! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det virkeliglig noe vits lenger? Vi kan jo spørre oss selv, i denne vanskelige tid. Hva er meningen med livet. Hvorfor finnes global oppvarming. Hvorfor eksisterer sjalusi, og hvorfor er ikke dette SO7? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hylol, nei, det er egentlig ikke noe vits i å henge i DNFK. Jeg merker jeg dabber av mer og mer. Kan være fordi IRC nok en gang ble interessant igjen. Livet kom tilbake. Har vært savna lenge. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Registrert lenge? HAH! Du har færre tellende innlegg enn meg jo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Eplefe: Visst faen er det det. Liker du det ikke? Ta en titt i speilet, med ryggen til og spre ræveballene.Jeg orker ikke dikke med dere bare fordi dere har vært her lengre enn meg. Dette ER ikke SO#, jeg er fullstendig klar over det, men hvorfor ikke gå en ny era i møte med et smil fremfor å skjære grimaser og være gre... nevermind. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg orker ikke dikke med dere bare fordi dere har vært her lengre enn meg. Dette ER ikke SO#, jeg er fullstendig klar over det, men hvorfor ikke gå en ny era i møte med et smil fremfor å skjære grimaser og være gre... nevermind. Det er ikke min stil. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det virkeliglig noe vits lenger? Vi kan jo spørre oss selv, i denne vanskelige tid. Hva er meningen med livet. Hvorfor finnes global oppvarming. Hvorfor eksisterer sjalusi, og hvorfor er ikke dette SO7? Ja, hvorfor ikke? Hva er forskjellen mellom SO og Forumkaféen? (Jeg har/hadde ingen poster i SO ;o ) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Registrert lenge? HAH! Du har færre tellende innlegg enn meg jo. So? Jeg åpner vanligvis ikke kjeften (eller hiver meg over tastaturet) med mindre jeg har noe fornuftig å komme med. Bortsett fra her da, men det teller jo ikke uansett. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ja, hvorfor ikke? Hva er forskjellen mellom SO og Forumkaféen? (Jeg har/hadde ingen poster i SO ;o ) Det er bare annerledes. Nye folk kom til, de gamle datt av. Og vi sitter igjen med en ny kjærne her inne. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Forskjellen er at nå er det på moten å rakke ned på andre (ala nye brukere etc). I SO6 var tøsing som var greia. Mehe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Folkene som virkelig var koselig å ha med å gjøre er nå borte. Håper du er klar over at du har ting hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg