Fredrik Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Synes ikke det var så veldig hyggelig av han fyren å sparke kompisen min i tinningen så han fikk hjernerystelse og måtte sy. Hva skjedde? Foranledningen liksom Kort fortalt, jente ble sur over å bli kalt taper når hun ikke ville svare på et spørsmål, helte øl over kompis, som dyttet henne vekk, en fyr mente han slo henne, og rev opp bildøren før han plantet hælen sin i tinningen på kompisen min. I hvert fall sånn jeg fikk fortalt det, var ikke der når det skjedde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) welll... that's grenland Endret 13. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Je, det verste er at det er sant. Men men, sånn skjer... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Je, det verste er at det er sant. Men men, sånn skjer... Etter at de kosovoalbanerne kom så har det hardna noe sykt til her. Før så hadde de kriminnele LITT respekt hvertfall Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har blitt forandring ja. Vet ikke hvor han her kom fra jeg ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Har blitt forandring ja. Vet ikke hvor han her kom fra jeg ... Nei, men etter at de kom og hardnet metodene så måtte resten også forandre metoder Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 men da var det natta for meg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Faen for et drittnett, nå fungerer det ikke. Må sitte på naboen sitt trådløse. Hater USA til tider. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Å fy faen.... Skal aldri gå hjem fra byen igjen.. Endret 13. januar 2008 av Ø.B. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Faen for et drittnett, nå fungerer det ikke. Må sitte på naboen sitt trådløse. Hater USA til tider. Trodde det var ganske bra der borte jeg.. Hvorfor har du skiftet avatar igjen? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Godnatt folkens. *Fyre opp de 3 siste ostepølsene* Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Faen for et drittnett, nå fungerer det ikke. Må sitte på naboen sitt trådløse. Hater USA til tider. Trodde det var ganske bra der borte jeg.. Hvorfor har du skiftet avatar igjen? Vet ikke hva som skjer her i dag, nettet klikket totalt. Vel, hvilken avatar vises nå? Gutten eller Johnny Knoxville? Og hvilken av de er best? Faen for et drittnett, nå fungerer det ikke. Må sitte på naboen sitt trådløse. Hater USA til tider. Trodde det var ganske bra der borte jeg.. Hvorfor har du skiftet avatar igjen? Vet ikke hva som skjer her i dag, nettet klikket totalt. Vel, hvilken avatar vises nå? Gutten eller Johnny Knoxville? Og hvilken av de er best? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Johnny Knowville er best. Synes gutten blir litt feminint om du skjønner? Men du burde få litt mere farger på JK avataren din.. Her er jo en du kan bruke om du ikke finner din nåværende avatr med mere farger! Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Ja, jo… jada.. joda… ikke for å skryte, men her er det god plass, sa kjerringa, og putta hele slekta i føderøret Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Ja, jo… jada.. joda… ikke for å skryte, men her er det god plass, sa kjerringa, og putta hele slekta i føderøret Morra di er så feit at hun har blodtype sjokomelk! *tatt fra en annen del av forumet* Er heller ikke ment mot deg og din sikkert slanke og flotte mor espennyh! Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Takk for forslag, skal se på det i morgen når netter faktisk er stabilt. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Vil ikke foreta en slik vurdering av min mor. Du kan heller få msn adressen hennes el. PM for interesse. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Ikke liv her heller ell? :C Ahahae jeg refresha jo side 522! Endret 13. januar 2008 av xantir Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Vil ikke foreta en slik vurdering av min mor. Du kan heller få msn adressen hennes el. PM for interesse. Nei, tror jeg stiller meg helt nøytral der gitt. En time igjen på jooben. gah. Endret 13. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Sene kvelder med rolig musikk gjør ofte at man lengter hjem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg