Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt skikkelig pinglete når det kommer til vanntemperaturer i løpet av denne glohete sommeren. Er bare et år siden jeg badet første gang i mars og ellers badet jeg hver sommer så sant det var varmere enn 17 grader i lufta, regn eller sol var ikke så jævlig nøye. Nå er det 18.1 grader i bassenget, og jeg synes det var iskaldt. ._.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er blitt skikkelig pinglete når det kommer til vanntemperaturer i løpet av denne glohete sommeren. Er bare et år siden jeg badet første gang i mars og ellers badet jeg hver sommer så sant det var varmere enn 17 grader i lufta, regn eller sol var ikke så jævlig nøye. Nå er det 18.1 grader i bassenget, og jeg synes det var iskaldt. ._.

Hvilken glohet sommer er det du snakker om?

Lenke til kommentar
hvorfor vil ikke Pidgin virke. Plutselig døde det helt :(

Fordi den er domm. DOMM!!

Min fungerer utmerket, btw. :)

Når jeg starter programmet havner iconet i tray som vanlig, men med en gang jeg beveger musa mot iconet så blir det borte. Ser ut som om exe-en ikke klarer å holde seg oppe mer enn 2 sek. Forslag?

Lenke til kommentar
Drit i kompisen. Øya blir fett. Jeg skal egentlig ha fått en jobb der, men etter godkjennelsen på at jeg fikk jobben har jeg ikke fått noe informasjon. Det synes jeg er litt skummelt.

Litt fristende, men får være grenser. Får vel glant BigBang og Isis en annen gang. Kanskje.

Noen som trenger billett? :p

Lenke til kommentar
Når jeg starter programmet havner iconet i tray som vanlig, men med en gang jeg beveger musa mot iconet så blir det borte. Ser ut som om exe-en ikke klarer å holde seg oppe mer enn 2 sek. Forslag?

Ubuntu.com? :)

Evt reinstallere pidgin, prøve en systemgjenoppretting eller noe. :)

Lenke til kommentar
Drit i kompisen. Øya blir fett. Jeg skal egentlig ha fått en jobb der, men etter godkjennelsen på at jeg fikk jobben har jeg ikke fått noe informasjon. Det synes jeg er litt skummelt.
Samme her. Blir for useriøst, for å være ærlig. Jeg liker liksom å vite hva jeg skal gjøre før jeg reiser.
Lenke til kommentar

Ubuntu.com? :)

Evt reinstallere pidgin, prøve en systemgjenoppretting eller noe. :)

Prøvd begge deler. Bruker XP btw.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...