Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er blitt skikkelig pinglete når det kommer til vanntemperaturer i løpet av denne glohete sommeren. Er bare et år siden jeg badet første gang i mars og ellers badet jeg hver sommer så sant det var varmere enn 17 grader i lufta, regn eller sol var ikke så jævlig nøye. Nå er det 18.1 grader i bassenget, og jeg synes det var iskaldt. ._. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Badet 31. mars første gang i år. Blir vel isbading til vinteren :] Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er blitt skikkelig pinglete når det kommer til vanntemperaturer i løpet av denne glohete sommeren. Er bare et år siden jeg badet første gang i mars og ellers badet jeg hver sommer så sant det var varmere enn 17 grader i lufta, regn eller sol var ikke så jævlig nøye. Nå er det 18.1 grader i bassenget, og jeg synes det var iskaldt. ._. Hvilken glohet sommer er det du snakker om? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei, hvorfor vil ikke Pidgin virke. Plutselig døde det helt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 hvilken glohet sommer er det du snakker om?Den vi i Bergen har hatt. ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 hvorfor vil ikke Pidgin virke. Plutselig døde det helt Fordi den er domm. DOMM!! Min fungerer utmerket, btw. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Drid! Noen som har litt hukommelse til salgs? Kjøpte meg billett til lørda'n på øya, men da skal jo en kamerat gifte seg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Drit i kompisen. Øya blir fett. Jeg skal egentlig ha fått en jobb der, men etter godkjennelsen på at jeg fikk jobben har jeg ikke fått noe informasjon. Det synes jeg er litt skummelt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Drid! Noen som har litt hukommelse til salgs? Kjøpte meg billett til lørda'n på øya, men da skal jo en kamerat gifte seg. Du kan få min? Jeg trenger den ikke, tror jeg. Ellers kan du jo prøve å selge bilettene da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 hvorfor vil ikke Pidgin virke. Plutselig døde det helt Fordi den er domm. DOMM!! Min fungerer utmerket, btw. Når jeg starter programmet havner iconet i tray som vanlig, men med en gang jeg beveger musa mot iconet så blir det borte. Ser ut som om exe-en ikke klarer å holde seg oppe mer enn 2 sek. Forslag? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Drit i kompisen. Øya blir fett. Jeg skal egentlig ha fått en jobb der, men etter godkjennelsen på at jeg fikk jobben har jeg ikke fått noe informasjon. Det synes jeg er litt skummelt. Litt fristende, men får være grenser. Får vel glant BigBang og Isis en annen gang. Kanskje. Noen som trenger billett? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Når jeg starter programmet havner iconet i tray som vanlig, men med en gang jeg beveger musa mot iconet så blir det borte. Ser ut som om exe-en ikke klarer å holde seg oppe mer enn 2 sek. Forslag? Ubuntu.com? Evt reinstallere pidgin, prøve en systemgjenoppretting eller noe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Drit i kompisen. Øya blir fett. Jeg skal egentlig ha fått en jobb der, men etter godkjennelsen på at jeg fikk jobben har jeg ikke fått noe informasjon. Det synes jeg er litt skummelt.Samme her. Blir for useriøst, for å være ærlig. Jeg liker liksom å vite hva jeg skal gjøre før jeg reiser. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Når jeg starter programmet havner iconet i tray som vanlig, men med en gang jeg beveger musa mot iconet så blir det borte. Ser ut som om exe-en ikke klarer å holde seg oppe mer enn 2 sek. Forslag? Ubuntu.com? Evt reinstallere pidgin, prøve en systemgjenoppretting eller noe. Prøvd begge deler. Bruker XP btw. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Om noe ikke står på noen av listene til Dyrevernalliansen, skal jeg da anta at det er trygt, eller ikke? -.- Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Om noe ikke står på noen av listene til Dyrevernalliansen, skal jeg da anta at det er trygt, eller ikke? -.-Hva da da? Noen i stavanger med boplass i helga? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Neutral. Men, allergivennlig er vel også ofte dyrevennlig? O.o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Snakker du om vaskemiddel til klær og hund i samme setningen? Jeg håper ikke du mener å vaske dyret med det. o.o Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Nei, jeg tenkte mer i retning av ikke dyretesta Ergo, dyrevennlig Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Nei, jeg tenkte mer i retning av ikke dyretesta Ergo, dyrevennlig Dyretesta som i. "Nei, vi har IKKE (understreke ikke) puttet disse kjemikaljene i øyne, nese og hals på flere dyr for å se hvordan de reagerer på vaskemiddelet vårt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg