Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAT!

Og spise tacokjøttdeigen som "sikkert går fint ann og spise", var IKKE, og jeg gjentar: IKKE en så forbanna lur ide. Kvalm som faen.

Prøvde og redirecte smerten med og ta så mange push-ups som overhodet mulig, men det funka ikke. Det gjorde meg bare våken.

I morgen tidlig skal jeg til Bodø og hente en motor. Det skal faen meg bli en gøy tur, hjelpes meg.

Lenke til kommentar

Ja, men jeg måtte fikse data-greiene i går. Begynte rundt 17-tida å legge inn XP, så gikk alt fint, men så brukte jeg jævlig lang tid på å få lyden på plass, fordi helvetes Acer ikke bare kan legge ut drivere som virker. Etter det kom det noen feilmeldinger og noe annet tull. Så tweaka jeg en del, og så en film etterpå. Ble akkurat ferdig til 6, og nå booter jeg på rundt 50 sekunder.

Lenke til kommentar

Morn ja, jeg skal jobbe ^^

Er litt skeptisk til å male ei teak-dør, mener heller jeg burde olje den, men farmor gir seg ikke på det der, så meh, det er hennes dør, det er hu som ender opp med å måtte bytte den ut, men det må hu vel uansett. Døra er 69 år :p

Lenke til kommentar
Ja, men jeg måtte fikse data-greiene i går. Begynte rundt 17-tida å legge inn XP, så gikk alt fint, men så brukte jeg jævlig lang tid på å få lyden på plass, fordi helvetes Acer ikke bare kan legge ut drivere som virker. Etter det kom det noen feilmeldinger og noe annet tull. Så tweaka jeg en del, og så en film etterpå. Ble akkurat ferdig til 6, og nå booter jeg på rundt 50 sekunder.

Ahh. Kjenner til den der. :wee:

Burde få reinstallert pc-en min jeg og, og lage ett image av disken eller noe. Jeg har det med å tarde den til hele tiden, pluss at SP3 ikke fungerer veldig bra =/

Smurf: Hva med å bare bytte døren med en gang, så kan du gjøre hva du vil med teak døren? =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...