Programvare Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg er kvalm og jeg skjelver. Har ikke spist på 14 timer nå, og 10 av timene har gått til å fikse laptopen. Best å gå i seng før mor skal ut på jobb. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 L4r5?Does that mean you think I'm hot? Fniz Anfall: Nei, men øynene mine er i ferd med å sprette ut av hodet. Q.Q Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Habba. Jeg sitter og kikker i puppetråden \o/ Alt takket være Lars og hans innlegg i Ctrl-v-tråden Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Habba. Jeg sitter og kikker i puppetråden \o/Alt takket være Lars og hans innlegg i Ctrl-v-tråden Jeg skulle vise den til noen. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Habba. Jeg sitter og kikker i puppetråden \o/Alt takket være Lars og hans innlegg i Ctrl-v-tråden Very nice. Natta! Sleep tight, alle sammen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg skulle vise den til noen. Også viste du den til meg i samma slengen ^^, Jeg er fornøyd jeg, altså Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Bra du koser deg da Men nå køyer jeg. Sov godt og kos deg. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 HAT! Og spise tacokjøttdeigen som "sikkert går fint ann og spise", var IKKE, og jeg gjentar: IKKE en så forbanna lur ide. Kvalm som faen. Prøvde og redirecte smerten med og ta så mange push-ups som overhodet mulig, men det funka ikke. Det gjorde meg bare våken. I morgen tidlig skal jeg til Bodø og hente en motor. Det skal faen meg bli en gøy tur, hjelpes meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 kurere vond mage ved å gjøre den? Noe er bare for dumt å le av Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hopp. Hvordan lever vi i dag? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Dritt, er syk og må jobbe :/ Der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Sickness sucks Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Sickness sucks Yes it does. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 God morgen. 4 timer med søvn .... delicious. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Morgen folkens. I dag skal man sløve litt, jobbe litt, og kanskje stikke på besøk til noen. Hurra for å være alene hjemme. Men aller først. Frokost. Og Vintermåne, 4 timer hørtes, lite ut. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ja, men jeg måtte fikse data-greiene i går. Begynte rundt 17-tida å legge inn XP, så gikk alt fint, men så brukte jeg jævlig lang tid på å få lyden på plass, fordi helvetes Acer ikke bare kan legge ut drivere som virker. Etter det kom det noen feilmeldinger og noe annet tull. Så tweaka jeg en del, og så en film etterpå. Ble akkurat ferdig til 6, og nå booter jeg på rundt 50 sekunder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Morn ja, jeg skal jobbe ^^ Er litt skeptisk til å male ei teak-dør, mener heller jeg burde olje den, men farmor gir seg ikke på det der, så meh, det er hennes dør, det er hu som ender opp med å måtte bytte den ut, men det må hu vel uansett. Døra er 69 år Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ja, men jeg måtte fikse data-greiene i går. Begynte rundt 17-tida å legge inn XP, så gikk alt fint, men så brukte jeg jævlig lang tid på å få lyden på plass, fordi helvetes Acer ikke bare kan legge ut drivere som virker. Etter det kom det noen feilmeldinger og noe annet tull. Så tweaka jeg en del, og så en film etterpå. Ble akkurat ferdig til 6, og nå booter jeg på rundt 50 sekunder. Ahh. Kjenner til den der. Burde få reinstallert pc-en min jeg og, og lage ett image av disken eller noe. Jeg har det med å tarde den til hele tiden, pluss at SP3 ikke fungerer veldig bra =/ Smurf: Hva med å bare bytte døren med en gang, så kan du gjøre hva du vil med teak døren? =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg