kloningen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Damn. Jeg sitter og ser på top gear nå. Den nye Nissan GT-R'en har elektronisk fartsperre. Men pga. den har innebygd gps så slår den seg av automatisk om du kjører inn på en racerbane. Japanerne er syke på gadgets Tenk på de bilene som ikke har fartsperre idetheletatt da! EDIT: .. Shit.. Opp klokka 8, dra til Sverige på camping en uke. Får vel sette på alarm på pc'en.. med MEEEEEGET høyt volum, er ikke sikkert jeg våkner dà engang. Endret 21. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvordan kurere hikke? Drikke vann oppned \o/ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg pleier å spise en stor skje med sukker når jeg skal kurere hikken min. Fungerer nesten hver gang. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ene vennina mi hikka minst en gang hver dag i over et år. Tror det var noen unntak, men hun hikket faen meg hele tiden. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hmm ... Er det bare jeg som synes at siste bildet Flabba posta i RPP var sånn type - "Hot librarian look"? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Nei. Sove. Nightypants. Ha ha, nei. Det var rawr, og bekrefta min idé om at hu må farge håret rødt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 OMG. Jeg blir gærn. Jeg MÅ finne ut tittelen på denna filmen som surrer i hue mitt. Arr. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 OMG. Jeg blir gærn. Jeg MÅ finne ut tittelen på denna filmen som surrer i hue mitt. Arr. Handler om? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Forbanna idiot foreldre som drikker seg så full at dem knapt vet hvor dem er henne, slamrer med dører, roper til hverandre... A normal day in my boring life. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) OMG. Jeg blir gærn. Jeg MÅ finne ut tittelen på denna filmen som surrer i hue mitt. Arr. Handler om? Tysk pr0n? Deutsch pr0n besitzt alles, was Forbanna idiot foreldre som drikker seg så full at dem knapt vet hvor dem er henne, slamrer med dører, roper til hverandre... A normal day in my boring life. Film det - og vis det til de i morra.. Endret 21. juli 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Faen, jeg klarer ikke sove nå uansett hvor hardt jeg prøver. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Forbanna idiot foreldre som drikker seg så full at dem knapt vet hvor dem er henne, slamrer med dører, roper til hverandre... A normal day in my boring life.Film det - og vis det til de i morra.. Det er faktisk ikke en dum ide. Folk får sjokk når de ser seg selv oppføre seg slik. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ja - noen av de finner faktisk ut hvor dårlig foreldre de er.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Handler om? Det er nettopp det, jeg husker ikke helt. Og jeg veit ikke hvor mye av det jeg husker som stemmer og hvor mye av det jeg har innbilt meg etterhvert. Jeg tror den er fra 90-tallet. Kan vel også være fra 80-tallet, ikke helt sikker. Også er det en leilighetsbygning, med en kafé nederst. Som blir trasha. Ogsåå er det noen sånne små "flyvende talerkner". Typ. Ufo-ting i mini-format. Med bein O.o Som får kids på taket av bygningen. Også hjelper de til med å fikse opp bygningen. Kanskje. Jeg veit ikke. Arg. Jeg så den da jeg var liten. Og eneste jeg kan komme på som virkelig burde huske tittelen er mor, men hu husker ikke. Hu gav meg et tips om at hu trodde to av skuespillerene i Fried Green Tomatoes var med i denna filmen óg, men huska ikke navnet på de. Så jeg har snart gått igjennom hele lista med skuespillere på en anna film for å kanskje få noe hint om tittelen på den jeg leiter etter. Heh. I feel kinda obsessed. Endret 21. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Ompa lumpa dumpetidduuu *nynnepå* Endret 21. juli 2008 av b-real Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er nettopp det, jeg husker ikke helt. Og jeg veit ikke hvor mye av det jeg husker som stemmer og hvor mye av det jeg har innbilt meg etterhvert. Jeg tror den er fra 90-tallet. Kan vel også være fra 80-tallet, ikke helt sikker. Også er det en leilighetsbygning, med en kafé nederst. Som blir trasha. Ogsåå er det noen sånne små "flyvende talerkner". Typ. Ufo-ting i mini-format. Med bein O.o Som får kids på taket av bygningen. Også hjelper de til med å fikse opp bygningen. Jeg vet hvilken du mener. Skal leite litt på imdb nå. Lurer på om den heter ett eller annet med mirakel eller noe. Tror det er fra 80-tallet btw Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Åh. Damn. Jeg har kikki mest på tidlig nittitall :-----( Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Faen. Jeg fåkke sove. Sitter og gleder meg maks til Storåsfestivalen. Det blir ikke 30. juli fort nok! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Faen, bazukh... Nå kommer jeg til å irritere meg over hva den heter. Har leita før etter akkurat den. Husker nemlig jeg digga den når jeg var liten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Jeg óg Jeg har irritert meg altfor lenge allerede. Har et lite håp om å finne den på en av filmene jeg dro med meg fra Mor på fredag. Og kaaanskje få med meg tittelen. Men det avhenger da selvfølgelig at filmen fortsatt funker, og at hu ikke har tatt opp noe over den. Og at den ikke har blitt borte eller Tine har den hos seg eller noe. Damn. Jeg har sånn 0,2% sjangs for å finne ut av detta O.o Og btw. Unnskyld Endret 21. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg