Shikaru Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 åja. haha tenkte ikke over at du sa det i stad. Får spise nok så du får lagt på deg litt til du kan trene da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 TinaM: Helvete kjerring! Eier du ikke ryggrad eller? Det er ikke naturlig at noen skal klare det du gjør i RPP! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvor får man kjøpt billige telt bortsett fra Jysk? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 jeg kan det der, Lars bare ikke så myk i ryggen. haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 TinaM: Helvete kjerring! Eier du ikke ryggrad eller? Det er ikke naturlig at noen skal klare det du gjør i RPP! haha, jeg trodde du mente sån som i at jeg ikke klarer å si i mot noen jeg nå xD joda, jeg har ryggrad:P Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Ja sant det. Og så sinnsykt god den var også. Vel, om du legger om spisinga di, og begynner på løvbiff med store mengder fløtegratinerte poteter og bernaise-diett, så legger du nok på deg etterhvert. Kanskje? Endret 21. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvor får man kjøpt billige telt bortsett fra Jysk? smartclub har fine og billige... ellers har sånn g-sport å slikt. var nettopp på teltjakt selv til Hove så var å så på overallt:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Interessant, btw. Rødt hår er win. Rødt hår er alltid win Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 haha, jeg trodde du mente sån som i at jeg ikke klarer å si i mot noen jeg nå xDjoda, jeg har ryggrad:P Nei, jeg tenkte rent biologisk ingen ryggrad. Ser nå det kunne bli tolket på den andre måten. Men altså... det der var jo sykt. Har du alltid vært så myk? Du må jo klare de utroligste stillinger. Vel, om du legger om spisinga di, og begynner på løvbiff med store mengder fløtegratinerte poteter og bernaise-diett, så legger du nok på deg etterhvert. Kanskje? Problemet mitt er at det er så kjedelig å lage mat aleine liksom. Så da blir det ofte til at jeg bare lager noe kjapt noe. Og ikke sånn mat man blir stor og sterk av. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Interessant, btw. Rødt hår er win. Rødt hår er alltid win sikker? jeg vet ikke helt... ender nok med blondt... om det er meg du snakker til... hvis ikke bæsjer jeg nå på leggen:P Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er deg jeg prater til. Gå for rødt Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er deg jeg prater til. Gå for rødt hm... jeg er usikker... da må jeg drive å farge det rett sm det er... å det er kjipt... men blond er jeg under fargen såda slipper jeg... men er usikker... men takk for meningen din:D den tas med når valget skal tas:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Lars; Jeg klarer bedre enn det der:P Kommer enda tettere med hode mot anklene:P Jeg tror jeg alltid har vert sån ,er ikke sikker på om jeg kunne det før jeg hadde sån virusgreie i ryggen, men tror det... Jeg har kunne gå ned i spagaten også, med beina til siden, men nå kommer jeg bare ned i den med en fot frem og en bak. Flabba; gå for rødt=) ser bra ut sån du har håret i rpp, men er ikke så tydelig bilde da edit; det med stillinger vet jeg ikke lars:p xD Endret 21. juli 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 TinaM: Regner med du klarer å lege anklene bak hodet også Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Problemet mitt er at det er så kjedelig å lage mat aleine liksom. Så da blir det ofte til at jeg bare lager noe kjapt noe. Og ikke sånn mat man blir stor og sterk av. Men løvbiff er jo egentlig ganske så lett og enkelt. I hvert fall om du slenger de fløtegratinerte potetene i steikovnen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Men løvbiff er jo egentlig ganske så lett og enkelt. I hvert fall om du slenger de fløtegratinerte potetene i steikovnen Jeg trenger noen å lage mat til. Da er det mye enklere hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 lars; nope, det får jeg ikke til:P har teite hofteledd:P og jeg er enig med ida, det er ikke så stress^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Yay, jeg blir hørt seff blir du det:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det skjer aldri, uvant ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg