Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hehe. Jeg legger alt for lett på meg egentlig. På det verste var jeg jo oppe i 84 kilo. Men da tok jeg meg selv i nakken og gikk inn for å spise litt mindre og litt sunnere.

Aha. Var det du som lagde denne fornøyelige middagen også eller? Hørtes faktisk ganske digg ut!

jeg legger på meg superlett:/ så nå er jeg på slankern... å det er egentig gøy=)

ja jeg som var kokken i dag:D

å det var digg å... bare synd jeg ikek fikk spist no mere av den:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Jeg legger alt for lett på meg egentlig. På det verste var jeg jo oppe i 84 kilo. Men da tok jeg meg selv i nakken og gikk inn for å spise litt mindre og litt sunnere.
Håper på å komme meg opp 70 jeg da. Ligger på ca 63,5. Så er ikke så mye jeg ber om.

L4r5: legevesenet i det heletatt er en fin bil...
Vet. Heldigvis så har jeg nå endelig fått en lege jeg er fornøyd med. Han er kjempeflink. Men han kan jo ikke tvinge spesialistene til å ta meg inn tidligere heller da.
Lenke til kommentar

Jeg greier sjeldent å sette igang noe ordentlig. Ender ofte opp med å spise halvfabrikat-middager. Steker meg noe lettvint (kalkun, kylling og storfe i forskjellige former), lager meg noe pasta (gjerne i saus) og slenger ferdighakka salat oppå. ^^ Men så lager jeg også min egen middag gjennomsnittlig 5.5 ganger i uka.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Lars: Nei han kan ikke det, men spesialister er håpløse, jeg skulle operert kneet midt i juni, nå blir jeg ikke lagt inn før i august=/ fordi spesialisten ikke hadde tid til meg alikevell

Edit; neida lasse, det er sykehuset som lukter rart

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
Nei han kan ikke det, men spesialister er håpløse, jeg skulle operert kneet midt i juni, nå blir jeg ikke lagt inn før i august=/ fordi spesialisten ikke hadde tid til meg alikevell

Jeg fikk brev i posten i begynnelsen av juli. Da håpet de å ta meg inn til undersøkelse/vurdering innen 07.12.08 :p

Så ting tar tid. Har klaga på ledda i snart 8 år og først nå skjer det noe. Har vært å tatt bilder 3 ganger da, men de finner ikke noe.

Lenke til kommentar
Jeg greier sjeldent å sette igang noe ordentlig. Ender ofte opp med å spise halvfabrikat-middager. Steker meg noe lettvint (kalkun, kylling og storfe i forskjellige former), lager meg noe pasta (gjerne i saus) og slenger ferdighakka salat oppå. ^^ Men så lager jeg også min egen middag gjennomsnittlig 5.5 ganger i uka.

jeg synes mat er ekkelt omsommeren... så jeg sulte-slanker meg:P det er digg:P

blir fortere mett når jeg først vil ha mat

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Jeg fikk brev i posten i begynnelsen av juli. Da håpet de å ta meg inn til undersøkelse/vurdering innen 07.12.08 :p

Så ting tar tid. Har klaga på ledda i snart 8 år og først nå skjer det noe. Har vært å tatt bilder 3 ganger da, men de finner ikke noe.

Ja ikke sant:P Tok ca et år fra jeg begynte å få vondt i kneet til de fant ut at det var en løs bit der sist...

1347: ^^,

Lenke til kommentar
skjer a? :p

*poke*

SMURF! jippi =D

*poke*

^^

Jeg er treig, men nå er jeg ferdig med sesong 8 av X-Files.

Vurderer å begynne på sesong 9 nå i kveld, men så skal jeg jobbe i hele morra, så jeg er litt usikker :p

Daniel, har du telt?

snakk heller her:D det er mere gøy:p

x-files var kult?

hva skal du med telt?O.o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...