Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Du kan stole på at jeg kommer å ser på ;)

Og skal prøve å ikke drikke så mye at jeg dritter meg ut :p

Hei du,nye fyr\jente :)

wilkommen

Ja, det må du gjøre. :)

Jeg skal også prøve å ikke drikke så mye at jeg driter meg ut. Min første tryllejobb. Det føles ganske deilig faktisk. Tenk om jeg kunne levd av det her! Det hadde vært så fantastisk moro, men siden jeg driver med close-up og ikke scene så blir det på en måte vanskeligere. Dessuten så må jeg trene mye mer enn det jeg gjør hvis jeg skal kunne leve av det. Uansett, jeg kommer tilbake til forumfolket med dato når jeg har det klart, slik at forumfolket vet når de har å innfinne seg på Naboen. :)

Hva er MVA på engelsk?

VAT - Value added tax

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du er jo bare treig da Lars. Men tarden orka ikke å lese posten min før han redigerte sin egen post. Tullebukken, spør bare for å sjekke ordboka. :ninja:

Jeg tror han redigerte mens jeg skreiv. :p

Får du betalt?

Jeg tror vi ble ca enige om fri bar.

Det kan bli dyrt for dem. :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
Sov til 6,så en episode av How i meet ur mother, dro til dama.

Var der et par timer(film++) og nå blir det pizza og 10,00 BC :D

høres bra ut=)

lillium/loveless: Tja, jeg vet ikke. Jeg leser en del her inne, Så kansje bare nederst på sida, der det står hvem som er inne på tråden

Lenke til kommentar

Skal ta det til nøye vurdering L4R5. Hørtes faktisk interessant ut.

Edit: Begynner å bli usikker på om jeg skal investere i en erhu. Er skummelt å kjøpe ting synes jeg. :\ Blir sittende med blandede følelser anngående om det er lurt å kjøpe eller ikke. Er ikke snakk om mer enn 1100 kroner (om pakken blir stille gjennom tollvesenet), but still. Er dette noe jeg kommer til å få tid til å øve på. Sukk....

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312
skulle prøve å sove for å få en ca normal døgnrytme, men det går jo ikke :D

Det er ferie, døgnrytme er overvurdert?

Lenke til kommentar
Det kan bli dyrt for dem. :p

I utgangspunktet ikke. Jeg kan ikke drikke så mye hvis jeg skal klare å holde ett nivå som holder mål. Jeg er vel på mitt beste når jeg er i litt i siget, for da slipper jeg meg skillelig løs og klarer å få bedre kontakt med publikum. Samtidig som at jeg også klarer å slappe av bedre og derfor utfører ting mye bedre. Tipper jeg over godformen så begynner jeg å snøfle, får problemer med å kontrollere kortstokken, hjernen jobber tregere, fingrene blir slappe i fisken og ting har en tendens til å gå lukt åt skogen. Derfor er det best at jeg ikke drikker mer enn akkurat passelig. :) Det betyr ikke at jeg ikke kan drikke godt øl, det har dem nok av der nede.

Lenke til kommentar
Wheelman: Det tror jeg blir hardt når man har håndjern på seg, du er kanskje ikke klar over at kriminelle blir lenket fast før de kastes inn i politibiler.

Jeg er da ingen kriminell. Ikke har jeg blitt puttet inn i en politibil noen gang heller. Hva skal man bruke en saks til? Klippe av seg hånda?

skjer a? :p

Ligger i senga og skriver her i kafeen. Hører på South Park i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
skjer a? :p

Ligger i senga og skriver her i kafeen. Hører på South Park i bakgrunnen.

erre kult?

lite liv her i dag... kjedelig

Tja, kult og kult. Det er ensomt her, siden jeg bare har laptopen til å holde meg med selskap. Siden kafeen er stille, msn er blikkstille så er det egentlig ganske kjedelig. Fatter ikke hvorfor jeg orker å holde meg våken egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...