Catkin Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Habba, habba!!! Oh yeeeah! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey people of the forum Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kanelsnurrer banker Hold-it, hands down. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Satt på med en politi mann som ikke hadde hendene på rattet når han kjørte. Regner med du tok bilde, navn og nummer? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey people of the forum hei:D Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Neeeesj, han tok opp glidelåsen og vifta med penisen! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Insane in the membrane \o/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Pizza i ovnen,og dama lånte filmne 1000 bc til meg Eneste som mangler er selve dama,men hun sover. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey people of the forum Hepp! Står til med den karen i kveld da? På en liten snurr eller? Det blir Naboen, i august, rundt fiskerimessa. Når alle studentene har begynt å komme tilbake og lokalet er fullpakket igjen. Jeg er jo ganske dreven på slikt nå, men det koster meg fortsatt veldig mye å gå bort til fremmede folk å trylle for dem. Håper det blir en vane snart, slik at jeg slipper å bruke så mye krefter på det. Wheelman: Det tror jeg blir hardt når man har håndjern på seg, du er kanskje ikke klar over at kriminelle blir lenket fast før de kastes inn i politibiler. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 In other news: Jeg er helt fjern til tider. Nå er det en uke igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du kan stole på at jeg kommer å ser på Og skal prøve å ikke drikke så mye at jeg dritter meg ut Hei du,nye fyr\jente wilkommen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ikke sikker enda...Da skal jeg selge deg litt PR for et, for mange, litt oversett felt; nettverksteknologi og sikkerhet.Det kan virke litt tørt, men det er faktisk mye mer interresant enn man skulle tro. Det er fundamentet for nesten alt. Spillprogrammering, 3d-design, webdesign og lignende er mye mer populært. Men hva er det som ligger i grunnen? Jo nettverk. Uten det fungerer ingenting. Joda, det blir kjedelig å terpe på hva hvilke byte i en IS-IS pakke representerer. Men jeg lover deg at når du plutselig får forståelsen av hvordan ting egentlig henger sammen så ser du ikke på det å sitte på nettet på samme måten lenger. Det er som om matrix'en åpner seg og du ser de individuelle bitsene som flyr rundt. Og så kan du manipulere dem. Det blir en åpenbaring. En annen bonus er selvsagt at det er mangel på sertifisert arbeidskraft innenfor dette feltet i Norge og europa generelt. En jeg kjenner fikk i fjor kontrakt med Cisco. De betaler han for å videreutdanne seg i et år. Da bor han gratis nede i Belgia. Får betalt for å studere. Eneste er at han binder seg til et år hos en Cisco-partner etterpå. Det er også en jobb der man kan få sjansen til å reise mye. Plutselig er det noen som trenger deg i en helt annen kant av landet. Eller i et annet land for den saks skyld. Mye kan også gjøres remotely selvsagt. Det er et hav av muligheter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey people of the forum heii^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hvordan går det med Tina idag da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 I dag har tina det veldig bra faktisk^^, Har kommet hjem, har jobba litt og har fått sett litt serie:P du da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey people of the forum heii^^ Jeg tror jeg har sett deg før. Her på forumet altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sov til 6,så en episode av How i meet ur mother, dro til dama. Var der et par timer(film++) og nå blir det pizza og 10,00 BC Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Hva er MVA på engelsk? Glem det. Sjekket en ordbok. VAT (Value added taxes). Endret 20. juli 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg