Gjest Slettet+312 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 noe av det viktigste det:P Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du skal ha at du er litt heldig der, du har med din egen stol... Blir ofte til å bruke de som er der, godt kjent som drittstoler og vondt i ræva En rullestol er faktisk ikke så jævlig comfy som folk skal ha det til Prøv å sitt en hel dag i en evt. kontorstol du måtte ha, kjør over veikanter, dørkanter/karmer o.l. Jeg vet - det er helt sykt Dere skulle sett meg på TG - fløy fra ene til andre enden som en liten jojjo(?) : / Sykt ja! De var jo stein tullete. Kjørte i 200 km/t rett inn i hverandre. Fløy? Hva du holdt på med? Haha - ja :!: Trilla da, pirkeper.. Mellom Stoolman's stand og OC-raden Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 var faktisk ikke klar over at du var i rullestol jeg, til tross for nicket ditt Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Åker til Sweeden i morgen! (Til Vårgårda camping) Blir der en uke P.ga Svensk schaefer mesterskap... Så uka etter er det Danmarkstur , går ut på det samme.. Bare Dansk Endret 20. juli 2008 av SLi Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du skal ha at du er litt heldig der, du har med din egen stol... Blir ofte til å bruke de som er der, godt kjent som drittstoler og vondt i ræva En rullestol er faktisk ikke så jævlig comfy som folk skal ha det til Prøv å sitt en hel dag i en evt. kontorstol du måtte ha, kjør over veikanter, dørkanter/karmer o.l. Nei, fy faen. Jeg hadde ett prosjekt en gang, "være lam" fra livet og ned en hel dag. Jeg skulle altså klare meg en hel dag i rullestol uten å bruke føttene. Det var ikke bare enkelt å komme seg på do, lage seg mat osv. Jeg har aldri vært så glad for å kunne reise meg noen gang som etter at den dagen var over. Etter bare en dag så var jeg helt ferdig i ræva og møkk lei av å sitte i ro. Selv om rullestolen i seg selv var god å sitte i, så var det meget slitsomt å måtte sitte hele dagen. Man kan på ingen måte si at de som sitter i rullestol er heldige, de er alt annet enn heldige. Jeg har den dypeste medfølelse til alle som er avhengige av rullestol og jeg skulle virkelig ønske at fremkommeligheten var bedre. Selv i vårt opplyste samfunn så er det mange plasser som ikke er tilpasset rullestolbrukere - det er en skam! Jeg vet - det er helt sykt Dere skulle sett meg på TG - fløy fra ene til andre enden som en liten jojjo(?) : / Sykt ja! De var jo stein tullete. Kjørte i 200 km/t rett inn i hverandre. Fløy? Hva du holdt på med? Haha - ja :!: Trilla da, pirkeper.. Mellom Stoolman's stand og OC-raden Hehe, det var ikke sånn ment, men mente du at du råkjørte? (fløy) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 var faktisk ikke klar over at du var i rullestol jeg, til tross for nicket ditt Få som er det Nei, fy faen. Jeg hadde ett prosjekt en gang, "være lam" fra livet og ned en hel dag. Jeg skulle altså klare meg en hel dag i rullestol uten å bruke føttene. Det var ikke bare enkelt å komme seg på do, lage seg mat osv. Jeg har aldri vært så glad for å kunne reise meg noen gang som etter at den dagen var over. Etter bare en dag så var jeg helt ferdig i ræva og møkk lei av å sitte i ro. Selv om rullestolen i seg selv var god å sitte i, så var det meget slitsomt å måtte sitte hele dagen. Man kan på ingen måte si at de som sitter i rullestol er heldige, de er alt annet enn heldige. Jeg har den dypeste medfølelse til alle som er avhengige av rullestol og jeg skulle virkelig ønske at fremkommeligheten var bedre. Selv i vårt opplyste samfunn så er det mange plasser som ikke er tilpasset rullestolbrukere - det er en skam! Se da for deg at du ikke kan bruke noe som helst magemuskler, veier 40 kilo, i tilleg til å ikke kunne bruke føttene Lage mat går fint, lenge leve rollerburger/burger! Vi har våre fordeler vi også - men det er på ingen måte perfekt nei. Det er dog på bedringens vei Hehe, det var ikke sånn ment, men mente du at du råkjørte? (fløy) Det kan ha gått litt fort, ja.. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 mmmmmmmmmmmh jeg har sjokoladepudding:D det er godt. Dele? Jeg kan stille med vaniljesaus ja:D *dele med* mmmmmmmmmmmh jeg har sjokoladepudding:D det er godt. Bytte litt mot en klem? jaaaaaaaaaa:D *bytte* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 ja:D *dele med* Yay! Da ble det kveldsmat på meg også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Herre jemini, Flabba.Utfordring: Finn opprinnelsen til utsagnet "Herre jemini". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 var faktisk ikke klar over at du var i rullestol jeg, til tross for nicket ditt Få som er det jeg var det Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Wheelman; du burde skaffe deg en tattoo der det står : They see me rollin, they hating! Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Jeee, alle er venner! Ikke jeg, jeg hater alle. Endret 20. juli 2008 av Yuck Fou Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ikke jeg. Jeg hater dere alle. hvorfor? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ikke jeg, jeg hater alle.Så trist. Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg koker over med et infernalsk hat hver gang dere åpner kjeften. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Utfordring: Finn opprinnelsen til utsagnet "Herre jemini". jemini interj (trol forvanskning av Jesu domine 'herre Jesus') herre j-! herregud! Woho. Gjett hvem som fikk plass ved NTNU idag, 'a! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) demille? julenissen? hva skal du gå? Endret 20. juli 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg