Datasmurf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Flabba, kan ikke. Venter på at pappa skal komme hjem og låne meg penger til depositum så jeg kan få meg leilighet. mmmmmmmmmmmh jeg har sjokoladepudding:D det er godt. Indeed, men ingenting slår ferske jordbær fra Norge. Jordbær må være noe av det beste som finnes i hele verden. *Nikke* Bare se så godt det ser ut: http://www.bama.no/eway/imgstore/2dc27191e6.jpg Det er herligst! Særlig de fra Lensvik og de fra Jæren Enten bar, rett fra kurv utendørs i sola eller rensket, i skål med fløte og sukker *wubwub* Endret 20. juli 2008 av Snorre Fjernet bilde fra quote Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nå oppdaga jeg akkurat fordelen med å være sjuk. Jeg tok to øl og plutselig føler jeg meg dritings. Det skal legges til at jeg følte meg småfull allerede før jeg åpna den første. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Flabba, kan ikke. Venter på at pappa skal komme hjem og låne meg penger til depositum så jeg kan få meg leilighet. jasså flytter for deg selv? kult:D i <3 eplefe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sorry for bildequote, Snorre. Er så trett at jeg får ikke helt med meg hva jeg gjør Flytter for meg selv igjen. Bodde for meg selv i fjor også Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Meg har lyst til å kjøpe slik: http://cgi.ebay.com/New-rosewood-Hexogon-E...bayphotohosting Etter å ha sett filmer som Hero, House of Flying Daggers og andre slike klassiske kinesiske filmer er det vanskelig å ikke ville. Hadde vært artig å kunne noe annet enn bare piano. Strykeinstrument er absolutt noe jeg har lyst til å lære meg. Edit: @ Datasmurf: Ikke noe problem. Vet selv hvordan det er å være trøtt og forume. Endret 20. juli 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ooh, snasen. Selv er jeg interessert i å fikse den gamle fiolinen som ligger strengeløs og støver ned på loftet her, samt kjøpe en jazz-saksofon og lære meg det, gjerne også en banjo. Må vel ta en ting om gangen og sette meg bedre inn i munnspill. Klarte meg ganske bra i fjor, men så dabba det av og jeg glemte det meste Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Meg har lyst til å kjøpe slik: http://cgi.ebay.com/New-rosewood-Hexogon-E...bayphotohosting Etter å ha sett filmer som Hero, House of Flying Daggers og andre slike klassiske kinesiske filmer er det vanskelig å ikke ville. Hadde vært artig å kunne noe annet enn bare piano. Strykeinstrument er absolutt noe jeg har lyst til å lære meg. Tihi. ^^ Selv har jeg lyst på slik en japansk fløyte. Jeg husker dog ikke hva den heter. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ooh, snasen. Selv er jeg interessert i å fikse den gamle fiolinen som ligger strengeløs og støver ned på loftet her, samt kjøpe en jazz-saksofon og lære meg det, gjerne også en banjo.Må vel ta en ting om gangen og sette meg bedre inn i munnspill. Klarte meg ganske bra i fjor, men så dabba det av og jeg glemte det meste Føler jeg lider av samme syndromet selv. Begynte å bli ganske dugelig på munnspill. Men nå spiller jeg det knapt lenger. Klarer å spille enkelttoner og melodier uten problemer. Vibrato på munnspill er heller ikke så vanskelig. Men har aldri lært meg blues og blueskkorder (kombinert med melodi) på munnspill desverre. Prøvde å lære meg bass-gitar, men kom aldri skikkelig igang. Ikke nok motivasjon den gangen tror jeg. Har vokst opp i en musikalsk familie, så er heldig slik. Hadde jeg bare hatt ork hadde jeg kanskje lært meg gitar. Pappa har en drøss hengende på veggen. ^^ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sorry for bildequote, Snorre. Er så trett at jeg får ikke helt med meg hva jeg gjør Flytter for meg selv igjen. Bodde for meg selv i fjor også åja:D... kult:P gleder meg til jeg skal bo alene sammen med bestevenninda mi:D sånn om 1år:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ja, jeg er interessert i å lære meg kontrabass, evt. bare el-bass. Har prøvd å lære meg gitar veldig mange ganger, men jeg har bare klart å lære meg en akkord og jeg glemmer fra gang til gang, selv om jeg prøver daglig. Er kos å bo alene, mer kos å bo alene med en venn. Praktisk også. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ja, jeg er interessert i å lære meg kontrabass, evt. bare el-bass.Har prøvd å lære meg gitar veldig mange ganger, men jeg har bare klart å lære meg en akkord og jeg glemmer fra gang til gang, selv om jeg prøver daglig. Er kos å bo alene, mer kos å bo alene med en venn. Praktisk også. Kontrabass ja. Svære greier vet du. XP Men joa, el-bass kan være ganske kult tror jeg om man først får teken på det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Se der ja. Nå husker vi hva det heter! Shakuhachi Og den skaffes her! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ja, veit det er svære greier. Men ser så usannsynlig kult ut når du sitter i en jazz-kjeller og nyter en kald Guinness og ser fyren på scena bare står der og gjør det han skal gjøre og alt er bare perfekt! Kombinert med en fyr på trommer med slike visper eller hva søren og ei dame som spiller saks. Oooh ^^ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) mmmmmmmmmmmh jeg har sjokoladepudding:D det er godt. Dele? Jeg kan stille med vaniljesaus Endret 20. juli 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kan Kung fu panda, anbefales? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 mmmmmmmmmmmh jeg har sjokoladepudding:D det er godt. Bytte litt mot en klem? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 PÅ Engelsk ja. På Norsk, nei. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Slutt å spis så mye drit og ta dere en løpetur. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Trent idag jeg så, trengs ikke Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Slutt å spis så mye drit og ta dere en løpetur. Meeeh. Fikk meg en god spasertur da jeg gikk fra mormor. Det får holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg