Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oooh, gjett hvem som god gammeldags musikk?

Meg! :D

Guns N' Roses :D *synger med*

Jeg fikk ikke helt tak i den første setningen der. :p

Men ja. Jeg har gammel musikk liggende jeg og. Dog, det betyr ikke at jeg hører spesielt mye på den oO

og, glint:

Du gjør det feil. :cool: Du må ha setning, smily og setning på samme linjen. :)

Lenke til kommentar

Jeg har fantomsmerter i ei tann jeg trakk for 8 år siden.

*vinke til Nora*

Kjapt spørsmål fra min side også.

Hva er disse poengene alle prater om?

Kompisene mine prater om hvor mange poeng de har, og hva de trenger for å komme inn hist og her. Hvordan får jeg disse poengene? Har det med karakterer å gjøre eller noe sånt?

*forvirra*

Poengene:

Snittkarakter x 10 og eventuelle tilleggspoeng (fordypning, realfag, kjønn(!)).

Aha. Jeg copypaster det der inn i notepad, lagrer det og leser det i morra når jeg er våken. Kanskje jeg forstår noe.

Hvorfor skal kjønn ha noe med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Fordi enkelte linjer er kjønnsdominerte (Altså dominert av enten menn eller kvinner). Et eksempel er sykepleier-utdanningen som er sterkt kvinnedominert. Dermed får menn ekstra poeng for den linjen i søknaden. Linjer hvor det er en relativ jevn fordeling av menn og kvinner får man ikke kjønnspoeng.

Lenke til kommentar
Fordi enkelte linjer er kjønnsdominerte (Altså dominert av enten menn eller kvinner). Et eksempel er sykepleier-utdanningen som er sterkt kvinnedominert. Dermed får menn ekstra poeng for den linjen i søknaden. Linjer hvor det er en relativ jevn fordeling av menn og kvinner får man ikke kjønnspoeng.

Ah. Makes sense, I guess.

mmmmmmmmmmmh jeg har sjokoladepudding:D det er godt.

Gief :p

Jeg har bare et veldig søvntynget hode som truer med å knuse meg når som helst.

Lenke til kommentar

Ah. Makes sense, I guess.

Gief :p

Jeg har bare et veldig søvntynget hode som truer med å knuse meg når som helst.

O.o ikke knuse deg.

sov da!

Indeed, men ingenting slår ferske jordbær fra Norge. Jordbær må være noe av det beste som finnes i hele verden. *Nikke* Bare se så godt det ser ut:

http://www.bama.no/eway/imgstore/2dc27191e6.jpg

det hadde jeg i går:D mmmmmh

Endret av Snorre
Fjernet bilde fra quote
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...