Sameboe Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Yay, 25% igjen å laste ned på youtube filmen som jeg legger ut ^^, Husk å gi link til den! Det er bare highlights fra gårs dagens ManUtd kamp da ^^, Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Faen så mange som kjenner meg igjen på byen :O Jeg vet ikke navnet på halvparten, og det er tilogmed folk som jeg aldri har presentert meg for! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 (endret) Jeg har lenge vurdert å kjøpe et par webcams til og sette opp en server med livestream fra rommet mitt 24/7, men jeg aner ikke hva jeg trenger av programvare eller noe noen som har peil på hvordan jeg skal sette det opp. Har en server som ikke er i bruk liksom Endret 13. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Yay, 25% igjen å laste ned på youtube filmen som jeg legger ut ^^, Husk å gi link til den! Det er bare highlights fra gårs dagens ManUtd kamp da ^^, Ok, men da trenger du ikke gjøre det for min del ihvertfall! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tenkte jeg skulle kode litt php nå jeg oO Jeg vet bare ikke hva jeg skal starte med >< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tenkte jeg skulle kode litt php nå jeg oO Jeg vet bare ikke hva jeg skal starte med >< Kan du kode en hjemmeside til meg? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg vil lære meg php.. men motivasjonen er liksom aldri der. Jeg har alt jeg trenger, men jeg klarer liksom ikke Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg har lenge vurdert å kjøpe et par webcams til og sette opp en server med livestream fra rommet mitt 24/7, men jeg aner ikke hva jeg trenger av programvare eller noe noen som har peil på hvordan jeg skal sette det opp. Har en server som ikke er i bruk liksom Ta wanken en annen plass ihvertfall PS: Hva søren, 500sider på en uke ca?? Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Lars: Google+"How to setup webcam stream" elns Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Det er bare highlights fra gårs dagens ManUtd kamp da ^^, Da er det verdt tiden det tar Gief link.. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg tenkte jeg skulle kode litt php nå jeg oO Jeg vet bare ikke hva jeg skal starte med >< Ah, jeg tenker bare at jeg spør om det.. Hvorfor ''oO'' hele tiden, midt i en setning? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå er det senga for alle penga! *vinke* Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå er det senga for alle penga! *vinke* Sov godt Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 uff, nå begynte jeg å kjede meg... Noen som vil leke? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nå er det senga for alle penga! *vinke* natta forumbaben Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Kan du kode en hjemmeside til meg? Do like everyone else, pay me for it Jeg vil lære meg php.. men motivasjonen er liksom aldri der. Jeg har alt jeg trenger, men jeg klarer liksom ikke Da er vi to. Jeg prøver stadig vekk, men det blir bare med ett halvhjertet forsøk, og jeg glemmer alt til neste gang jeg får bruk for det >< Ah, jeg tenker bare at jeg spør om det.. Hvorfor ''oO'' hele tiden, midt i en setning? Stygg uvane. Jeg må venne meg av med det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 uff, nå begynte jeg å kjede meg... Noen som vil leke? med deg? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Jeg holdt på å komme med enda en "koffert" kommentar til leke greiene til Hellemyr, men bestemte meg for å droppe det =/ Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 uff, nå begynte jeg å kjede meg... Noen som vil leke? med deg? Stemmer det at du var moderator før, eller bare tuller jeg fælt nå? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Stemmer det at du var moderator før, eller bare tuller jeg fælt nå? Hva, hvem, hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg