Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg spiste popcorn til frokost. Mmmmmh. Feels kinda funky. *hive seg med i dansen* spiste tyggis til frokost:P WOHO! YESS *danse med* jo flere jo bedre:P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 tyggis til frokost? lol man blir jo bare mer sulten av tyggis føles sånn ihvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har ikke spist frokost, jeg venter på middag ^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg klipte meg på torsdag. Det ble kort. Nå skal jeg ut med familien og spise på en lokal Italiensk resturant kalt Roma. I can haz want a calzone! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 tyggis til frokost? lol man blir jo bare mer sulten av tyggis føles sånn ihvertfall. jeg blir ikke mere sulten. er rare greier. jeg kan bli mett på tyggis liksom:D Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er akkurat stått opp og tar meg en boks cola til frokost mens jeg venter på middag. Da blir det grillmat med Flintstek og det sm hører til. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 middag i dag blir grillet laks i pita<3 gleder meg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Fuck... Jeg glemte å ta opp biffen jeg skulle ha til middag fra fryseren Hva pokker skal jeg spise nå da? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Blir ikke så bra, men det er jo en nødløsning... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har kjøpt kjole. Søteste, søteste kjolen. Pluss noen kaffekrus, og nye håndklær. Mhh. Shopping. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Skal da selvsagt ha forsrkjellig klær med meg ^^ Har kastet ut alt av klær av kleskapet og skal sortert masse drit som en aldri bruker..fått orden litt på brodern og mine sine klær samtidig. Frokost? Frokosten ble nytet ca 300 meter over havet. Heiv på meg musikk, mat, laptop og hele greia og trasket opp på fjellet og spiste frokosten der. Var digg med unntak de helvettes fluene, et inferno å gå oppover pga fluen. Ellers jævlig pent vær her oppe, varmt og godt..er jo rene skjære sommeren jo faktisk. Senere blir det familiesammenkomst i nyksund, kan ikke møtes på stormoa pga der driver onkelen min og graver ut og ordner huset til fastbolig så da blir det vel Alsvåg etterpå vil en tro. Skal ta meg en tur med Tichon når jeg kommer meg bortover. Så er det å sette planer for mandagen, hva en skal benytte tiden til mens en er på reisefot...har fått pakket litt men resten skal tas i kveld. Reiser i morgen klokka 0800 ifra Bussterminalen. Og der skulle en reise...chiao en så lenge. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har kjøpt kjole. Søteste, søteste kjolen. Pluss noen kaffekrus, og nye håndklær. Mhh. Shopping. ^^ den var super søt:D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nå regner det så jævlig her at jeg vurderer å slaske inne hele dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg er Pinky og jeg drikker mojitos. Nam nam Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hvem er Pinky?Fra kaptein Sabeltann, vantro hund. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg er Pinky og jeg drikker mojitos. Nam nam O.o på en søndag? og middt på dagen? hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg