Programvare Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 hvordan står det til? Går bra bortsett fra den plutselige mangelen på F1-interesse Har vaske-/rydde-/avslappingsdag. Der da? Takk. Jeg fikk 22 filmer og mange store penger 22? Det var da styggelig mange. James Bond-boks med 20 filmer da Jeg juksa litt. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 grats ned dagen, Vintermåne. Du bor på samma plass som meg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 grats ned dagen, Vintermåne. Du bor på samma plass som meg Jeg vet. Du bor borte ved Rud/Marikollen slik jeg har forstått det? Jeg bor på Løvenstad Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 hvordan står det til? Går bra bortsett fra den plutselige mangelen på F1-interesse Har vaske-/rydde-/avslappingsdag. Der da? joda våknet nettopp. Å tok på kjole å ble glad fordi den nå var alt for stor altså jeg har blitt tynnere:D å det er fint:D Også satte jeg på Robert Downey Jr sin cd og sitter nå å gauler med til sangen"Broken" å gliser:D er helt merkelig. Også venter jeg på at Snurreleif skal komme til meg å sa "The Mask".... å ellers er jeg bare glad å kjempe fornøyd med alt. Jeg har lysst til å danse:D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 rett ovenfor Rud skole, faktisk. på toppen Er på Løvenstad stadig vekk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 joda våknet nettopp. Å tok på kjole å ble glad fordi den nå var alt for stor altså jeg har blitt tynnere:D å det er fint:DOgså satte jeg på Robert Downey Jr sin cd og sitter nå å gauler med til sangen"Broken" å gliser:D er helt merkelig. Også venter jeg på at Snurreleif skal komme til meg å sa "The Mask".... å ellers er jeg bare glad å kjempe fornøyd med alt. Jeg har lysst til å danse:D Hørtes ut som en helt strålende dag *danse med* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 ugg...en uke i oslo...hva skal en pakke fornoe? Ipod,kabel til ipod,headset, laptop, strøm til laptop. http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo...tidsvarsel.html <- sol sol og atter sol, ser ut til at det blir lett bekledning iallefall. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 joda våknet nettopp. Å tok på kjole å ble glad fordi den nå var alt for stor altså jeg har blitt tynnere:D å det er fint:DOgså satte jeg på Robert Downey Jr sin cd og sitter nå å gauler med til sangen"Broken" å gliser:D er helt merkelig. Også venter jeg på at Snurreleif skal komme til meg å sa "The Mask".... å ellers er jeg bare glad å kjempe fornøyd med alt. Jeg har lysst til å danse:D Hørtes ut som en helt strålende dag *danse med* ja:D våknet åv var bare rolig og super glad:D helt rart. I like it:D SKal klippe meg i dagO.o å jeg har det med å klippe meg drit kort når jeg endelig har fått langt hår... så jippi:P *danse med* woho vi danser:D Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 å jeg har det med å klippe meg drit kort når jeg endelig har fått langt hår... så jippi:PIiiik, I know that scheme. Klippa en halvmeter av håret mitt for noen uker siden. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 ugg...en uke i oslo...hva skal en pakke fornoe? Ipod,kabel til ipod,headset, laptop, strøm til laptop.http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo...tidsvarsel.html <- sol sol og atter sol, ser ut til at det blir lett bekledning iallefall. Sikkert greit å ta med litt klær uansett, du har vel ikke tenkt å gå i det samme hver dag? ja:D våknet åv var bare rolig og super glad:D helt rart. I like it:D SKal klippe meg i dagO.o å jeg har det med å klippe meg drit kort når jeg endelig har fått langt hår... så jippi:P *danse med* woho vi danser:D Husk å legge ut bilde etterpå da Hva danser vi forresten? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 å jeg har det med å klippe meg drit kort når jeg endelig har fått langt hår... så jippi:PIiiik, I know that scheme. Klippa en halvmeter av håret mitt for noen uker siden. O.o oi! langt hår du må ha hatt da... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Husk å legge ut bilde etterpå da Hva danser vi forresten? danser... øøøøm... super kule oss dansen? i dot know:P jaja bilde skal bli om det ønskes:D Flabba SMURF! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Husk å legge ut bilde etterpå da Hva danser vi forresten? danser... øøøøm... super kule oss dansen? i dot know:P jaja bilde skal bli om det ønskes:D Høres ut som en bra dans Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Husk å legge ut bilde etterpå da Hva danser vi forresten? danser... øøøøm... super kule oss dansen? i dot know:P jaja bilde skal bli om det ønskes:D Høres ut som en bra dans det er verdens kuleste dans:P Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 QFTW ser det ut til. Potetgull med dipp til frokost er deilig. Har akkurat drukket Red Bull også. Harrytur er tingen. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 det er verdens kuleste dans:P Skulle bare mangle, det er jo vi som danser QFTW ser det ut til. Potetgull med dipp til frokost er deilig. Har akkurat drukket Red Bull også. Harrytur er tingen. Ble potetgull uten dip her. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 eneste jeg har til frokost er havregryn, men det er jeg så lei av :/ Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 det er verdens kuleste dans:P Skulle bare mangle, det er jo vi som danser ikkesant:P gud vi er kule:D Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg spiste popcorn til frokost. Mmmmmh. Feels kinda funky. *hive seg med i dansen* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg