NikkaYoichi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nå er jeg akkurat kommet hjem fra harrytur til Storlien. En liten pust i bakken før man skal snuble seg nedover på Naboen. Noe favorittøl du pleier kjøpe der? De har så mye godt øl der, jeg prøver noe nytt hver gang faktisk. Eblum er vel en av de som kommer ganske høyt opp på lista. Tre pistoler er jo heller ikke så dumt, Samuel Smiths Nut brown ale er jo en fin mildere type, mens Delirium Tremens er en god fruktig øl. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ah, jeg elsker det faktum at jeg ikke er det minste fyllesyk til tross for at jeg ikke tok noen precautions i går. Apropos Naboen, har de Sam Adams og Wychwood der? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det vet jeg ikke Smurfen, men hvis det er godt så skal du ikke se bort fra at det finnes blandt de ~160 sortene de har. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 He he, bare 160 ja. Her i Stavanger har vi Cardinal med 350 eller noe Men 160 er absolutt ikke verst det heller. Får ta meg en tur innom Naboen neste gang jeg er i Trondhjem. Hmm, blir nok en dyr tur. Jeg "må" innom Storås fordi jeg aldri drar på fylla i Trondhjem uten å dra innom Storås - liker meg veldig godt der, så kan jeg alltids vandre til Naboen for å teste ølet der og så "må" jeg på Tiger Tiger fordi en fyr jeg har preika en del med her i Stavanger jobber som DJ der Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som skal på Øyefestivalen (lørdag) her? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Budweiser Budvar er det eneste verdige ølet fra kran. Sorry macs. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hvorfor Lillium? Eller Lilium?Blei Loveless for mye TPH og Eivind? (: Måtte bare quote denne, og si at en samling stort sett giftige blomster høres bedre ut. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Budweiser Budvar er det eneste verdige ølet fra kran. Sorry macs. Den er god, men jeg tar heller en Erdinger Picantus, Erdinger Dunkel eller en Guinness EC. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Måtte bare quote denne, og si at en samling stort sett giftige blomster høres bedre ut. Kan dere ikke alle bare kaste dere på hverandre og være venner? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Budweiser Budvar er det eneste verdige ølet fra kran. Sorry macs. Den er god, men jeg tar heller en Erdinger Picantus, Erdinger Dunkel eller en Guinness EC. Aldri smakt noen av de mørke sortene til Erdinger. Får nesten ymte meg på de neste gang jeg er på et sted med nevneverdig utvalg. Synes ikke weissbieret deres er allverden, vet jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kan dere ikke alle bare kaste dere på hverandre og være venner?Første del, kanskje, andre del, tviler. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Da skal jeg avgårde for og hjelpe bestefatter'n med den nye pc'en hans, tydeligvis har startsiden hans forvinni Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 *kremt* Bursdag *kremthostblæ* ... Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 *kremt* Bursdag *kremthostblæ* ... GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 hei:D Hoi Egentlig skulle jeg sittet og sett Formel 1 nå, men jeg mistet plutselig interessen. Merkelig... *kremt* Bursdag *kremthostblæ* ... *gi hostesaft til* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 hei:D Hoi hvordan står det til? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 *kremt* Bursdag *kremthostblæ* ... GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!! Takk. Jeg fikk 22 filmer og mange store penger Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 *kremt* Bursdag *kremthostblæ* ... GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!! Takk. Jeg fikk 22 filmer og mange store penger er sånnt som følmer meg når man har bursdag *misunnelig* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 hvordan står det til? Går bra bortsett fra den plutselige mangelen på F1-interesse Har vaske-/rydde-/avslappingsdag. Der da? Takk. Jeg fikk 22 filmer og mange store penger 22? Det var da styggelig mange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg