Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tok den fortsatt ikke. Men jeg nikker og smiler allikevel. Bra, for jeg var ute på dypt vann. Jeg finner ting i Heilages innlegg som to minutter senere er søkk vekk. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Host. Hvem var lei sa du... Sitter og gjør oppgaver, er ikke noe annet å gjøre *furte* Skal mobbe deg i evig tid for det der. Hmm, av en eller annen grunn blir jeg litt småredd hver gang jeg ser de grønne. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og da sitter man på dataromet på skolen. Med ett ræva tastatur med en mellomromstast som ikke virker som den skal =/ Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal reise ut og reise i dag, noen som har forslag til album jeg kan laste ned? Jeg føler meg eksperimentell i dag, men ikke noe trance, rap/RnB eller punk. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal mobbe deg i evig tid for det der. Du mobber meg for det meste allerede så det gjør ikke noe forskjell Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Hvis man ikke trenger pengene skal man heller ikke be om å få de. Hele velferdssamfunnet er basert på at folk skal yte etter evne og få etter behov. Med andre ord skal man få legehjelp om man blir syk og/eller livstruende skadet. Dette til tross for at man ikke skatter like mye som andre. Ungdom skal også få lov til å ta en god utdanning, selv om foreldrene ikke har råd. Hele ordningen med stipend og trygd er jo lagt opp til at de som virkelig trenger det skal få det. Om rike mennesker benytter seg av det vil jo de som trenger pengene mest få mindre. Staten har tross alt et begrenset budsjett å dele ut på stipend. Hadde en i klassen med styrtrike foreldre. Snakker om millionær her. Men han skulle ha seg stipend ja. *Riste på hodet* Til tross for at jeg bruker regla, "Yte etter evne, og få etter behov" er jeg ingen sosialist. Jeg har tro på at private aktører kan gjøre det bra når det gjelder alt fra utdanning til sykeomsorg etc. Men de helt nødvendige sosiale retter som udanning sikres ved hjelp av et sosialt samfunn der de rike er villige til å gi for at andre skal kunne få et godt utgangspnkt på livet. Og da er det dumt om de som ikke trenger pengene bruker dem. Edit: Anbefalinger om du liker pop-rock (indie-rock): Artist - Album The Unicorns - Who Will Cut Our Hair When We're Gone? Of Montreal - The Sunlandic Twins Endret 8. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du vet, høyresiden: "jeg er rik, så vi trenger ikke staten, gjør vi vel?"Jeg trenger ikke staten, jeg trenger en jobb. Fort. Noen som har tips til en jobb i Oslo som er godt betalt, fast (med mulighet for å få fri fredag-mandag med jevne mellomrom) og er relevant i forhold til kundebehandling, data, eller juss? Endret 8. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal reise ut og reise i dag, noen som har forslag til album jeg kan laste ned? Jeg føler meg eksperimentell i dag, men ikke noe trance, rap/RnB eller punk. Entwine og Xandria er de bandene jeg hører mest på for tida. Entwine går litt mer mot metall, mens Xandria ligner mye på Nightwish. Og kos deg i dag da ^^ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bra, for jeg var ute på dypt vann. Jeg finner ting i Heilages innlegg som to minutter senere er søkk vekk. Beklager, jeg kan ikke redigere innleggene uten at dere ser det. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Beklager, jeg kan ikke redigere innleggene uten at dere ser det. Jeg mente bare at jeg på at eller annet merkelig vis hadde greid å tyde innleggene dine på en rar måte jeg slettest ikke skjønner nå i etterkant. Spontanposting ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal reise ut og reise i dag, noen som har forslag til album jeg kan laste ned? Jeg føler meg eksperimentell i dag, men ikke noe trance, rap/RnB eller punk. Entwine og Xandria er de bandene jeg hører mest på for tida. Entwine går litt mer mot metall, mens Xandria ligner mye på Nightwish. Og kos deg i dag da ^^ Hm. Lurer på hvem som kan ha tipset deg om dem, gitt.. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Good boy. Minner meg på at jeg savner Høyreskvadronen fra treffet. Good 'n stuff. Høyreskvadronen blir snart et medlem mindre, da høyretårnet drar til sjøs. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hm. Lurer på hvem som kan ha tipset deg om dem, gitt.. Nei det er jo hvertfall ikke Eplefe? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg skal reise ut og reise i dag, noen som har forslag til album jeg kan laste ned? Jeg føler meg eksperimentell i dag, men ikke noe trance, rap/RnB eller punk. Tool - Lateralus Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Frokost ftw. Min mor gav meg ansvaret for middagen. Hun gav meg også minibankkortet sitt og en handleliste. Hva skal jeg fikse til middag? Jeg vurderer filet av svin, diverse grønnsaker og noe pasta. Tips? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Strimlet kalkun (strimlingen gjør du selv), i karrisaus med ris og diverse grønnsaker. Av grønnsaker fungerer løk, paprike og annet lignende. Om du liker hot mat kan chilli tilsettes med stort hell. *nom nom nom* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Frokost ftw. Min mor gav meg ansvaret for middagen. Hun gav meg også minibankkortet sitt og en handleliste. Hva skal jeg fikse til middag? Jeg vurderer filet av svin, diverse grønnsaker og noe pasta. Tips? Drit i middagen, shoppingspree på mamma sin bekostning =D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg mente bare at jeg på at eller annet merkelig vis hadde greid å tyde innleggene dine på en rar måte jeg slettest ikke skjønner nå i etterkant. Spontanposting ... Sånt skjer. Good 'n stuff. Høyreskvadronen blir snart et medlem mindre, da høyretårnet drar til sjøs. Men du kommer tilbake. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 *snip*da høyretårnet drar til sjøs. Hvor lenge er det til du drar, pus? Jeg har forresten skaffa laptopbrettsak til deg i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg