Ballus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei allesammen! Nå har jeg ikke bursdag mer. Men masse rester! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 ja tenkte jeg nesten måtte endre. .... fikk nettopp erdens søteste, men ekkleste klokke av mamma... se bilde: /me likes hårfarge og klokka var jo nice den Aiit Jeg stakk ned å stjal NOK en is Snakkes folk..og Hanna *smiske høyt og lavt pga hemeligheten vår* Hemmelighet? Sånt driver vi ikke med vel? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Aiit Jeg stakk ned å stjal NOK en is Snakkes folk..og Hanna *smiske høyt og lavt pga hemeligheten vår* jeg stjal en is fra meg selv:D hemmligheten er på vei:D ja tenkte jeg nesten måtte endre. .... fikk nettopp erdens søteste, men ekkleste klokke av mamma... se bilde: /me likes hårfarge og klokka var jo nice den Aiit Jeg stakk ned å stjal NOK en is Snakkes folk..og Hanna *smiske høyt og lavt pga hemeligheten vår* Hemmelighet? Sånt driver vi ikke med vel? LYDEN er ekkel... den lager sånn "hei jeg er gris å nå blir jeg til pølse" lydO.o ja jeg liker også farge:D mhm vi har hemmligheter:P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg vil farge håret. Det er mer grått enn grønt for tiden. Sukk. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei allesammen! Nå har jeg ikke bursdag mer. Men masse rester! fin dag da? gratulerer med overstått:D Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg vil farge håret. Det er mer grått enn grønt for tiden. Sukk. Bytte til blått? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Noen som har lyse her? Som gidder å sjekke om discovery channel er nede elns? Japp, nede her også.. : / Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Nah, typen switcher mellom lilla og blått. Jeg vurderer å bytte til REGNBUEFARGET i RANDOM striper over HELE hodet. 8D Edit: Faen i helvete, det blir dyrt å farge over, det. :\ Endret 19. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Blått! Hvorfor ikke lilla? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Nah, typen switcher mellom lilla og blått. Jeg vurderer å bytte til REGNBUEFARGET i RANDOM striper over HELE hodet. 8DEdit: Faen i helvete, det blir dyrt å farge over, det. :\ For ikke å snakke om et helsikes arbeid... Hvitt kanskje? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvitt prøvde jeg. Det ble bare veldig, veldig, veldig lyseblondt. Og det irriterte meg når jeg ikke hadde hanekammen oppe, noe som resulterte i at jeg sto opp halv seks annahver dag for å rekke å få den opp. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Funker ikke hvis det blir lyseblondt nei. Må være skikkelig hvitt. Eller hva vet jeg, jeg har aldri farget håret Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 fin dag da? gratulerer med overstått:D Takk! Jeg har jobbet i 8 timer, og var helt alene frem til klokka 8, da familien kom. Etterpå var jeg på besøk hos en veninne. En helt grei dag:) *hente is* Hei! (forresten) Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 jeg skal ta mitt blondt igjen (naturlige fargen) så jeg slipper å farge det på folkehøgskolen. fin dag da? gratulerer med overstått:D Takk! Jeg har jobbet i 8 timer, og var helt alene frem til klokka 8, da familien kom. Etterpå var jeg på besøk hos en veninne. En helt grei dag:) *hente is* Hei! (forresten) så fint:D fikk du noe bra? hei tilbake:D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Folkens, jeg tar tilbake alt negativt jeg har sagt om Bergen, okay? Dere har noen å takke for dette, altså. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Folkens, jeg tar tilbake alt negativt jeg har sagt om Bergen, okay? Dere har noen å takke for dette, altså.Værsågod, pews. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Folkens, jeg tar tilbake alt negativt jeg har sagt om Bergen, okay? Dere har noen å takke for dette, altså. Har Demille sagt noe positivt om Bergen nå? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har Demille sagt noe positivt om Bergen nå? Nei, så langt har det ikke gått. Værsågod, pews. Nei, til tross for deg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 så fint:Dfikk du noe bra? hei tilbake:D Jeg fikk penger! Og nå venter jeg bare på at MSI Wind skal komme med 6 cells batteri! Folkens, jeg tar tilbake alt negativt jeg har sagt om Bergen, okay? Dere har noen å takke for dette, altså. OMG. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Nei, til tross for deg.Jeg vet du ikke mener det, og jeg er glad i deg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg