Niqābninja Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Selve isen var jo nam, men de helvetes sjokoladeflaka ødela hele greia Na-ah. Men jeg kan være enige i at de ikke var nødvendige. I hvert fall ikke nødvendig å ha så mye av de. Hadde det vært en betydelig mindre mengde, hadde det vært mye mer nam ^^, Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Menneh ... Hva tar folk seg til i kveld? Noe artig på en slik lørdagsaften? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Menneh ... Hva tar folk seg til i kveld? Noe artig på en slik lørdagsaften? Jeg tenkte jeg skulle leke camhore og lage show på msn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Menneh ... Hva tar folk seg til i kveld? Noe artig på en slik lørdagsaften? Fikk en hårdott i cola'n min. *vaske munnen med såpe* *gå helt agurk* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Menneh ... Hva tar folk seg til i kveld? Noe artig på en slik lørdagsaften? Jeg tenkte jeg skulle leke camhore og lage show på msn Ojoj, noe å få med seg? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 I hvert fall ikke nødvendig å ha så mye av de. Hadde det vært en betydelig mindre mengde, hadde det vært mye mer nam ^^,Hmm, joa. Men det var nå godt og sugeepåsmelte sjokoladebitene og. Har en Hennig Olsen Gellato Italiano Chioccolato elns i fryseren nå. Der var det verre med sjokoladebiter. De passet ikke like godt inn og var ikke like gode. God is allikevel da. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Ojoj, noe å få med seg? I følge tilbakemeldingene så er det sykt opphissende. Men desverre for deg så er det bare for spesielt inviterte. Men nå skal jeg spise. Maten kom. Prekas Endret 19. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 I has food. Nå må jeg bare finne en film. Damn, jeg burde begynt å tenke på det før pizzaen :-| Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ojoj, noe å få med seg? I følge tilbakemeldingene så er det sykt opphissende. Men desverre for deg så er det bare for spesielt inviterte. Ja, nei, men daså. *sjekke om det er noe action i EVE* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 I has taco, men null matlyst x) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 I has taco, men null matlyst x) *Stappe i kjeften på* Flink jente. Gap litt for doktor nå. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, jeg har en tendens til å skyte folk når de ikke gjør som jeg vil. Bare spør Espen. ^^ Har blitt truet med hagla hennes ett par ganger ja... Kan true deg med haglen MIN jeg. Har, har, har. Gudene faen som jeg kjeder meg. Alle er ute på sine respektable basarer og marknader lokalisert i sine forskjellige daler som ligger helvetes langt herfra. Kaupanger er virkelig en kjedelig bygd. Men. Jeg. Har. ØL! Dette lover ikke bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 I has taco, men null matlyst x) *Stappe i kjeften på* Flink jente. Gap litt for doktor nå. Du får ingen stjerner i boka mi når du tvangsforer meg på den måten! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Men men Sipahh er perverst. Avslutt med et skikkelig ahhh – Nei, du er ikke hos legen, og det er ikke et sånt ahh der du skal rekke ut tungen. Sipahhs ahh er et gledes-ahh som i * Ahh, jeg visste ikke at melk kunne smake så godt * Ahh, det foregår en fest i munnen min og alle er invitert! * Ahh, that’s the way ahh-ha, ahh-ha, I like it! Endret 19. juli 2008 av Lillium Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Damn. Nå er jeg stappmett. 3/4 stor pizza aleine pleier jeg ikke klare. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvilken pizza? Pizzabakeren nummer 10. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 10. PEPPERSVENNEN Ost, tomatsaus, pepperbiff i strimler, sjampinjong, løk og paprika (Cheese, tomato sauce, strips of pepper beef, onion, mushroom and sweet pepper) Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 5grader forskjell med kabinettdøra av og på :=/ ikke så rart da jeg kjører sli da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg