Zlatzman Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Praktisk! Jeg åt spaghetti i dag, etterfulgt av bringebær og is. Ikke gæli. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Telttur-orgie. Stort telt, og så tar Nie med seg halge og så er alle fornøyd. Sånn at ingen hører skrikene mine, ikke sant? o____o Mest fordi hun tenner på det, men ja. Jeg tror hun kommer til å skyte litt på deg hvis du ikke er stille og gjør som hun sier. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Mewehehe.....jeg eh. Tror jeg blir her med sjokoladen min jeg. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er det en god sjokolade? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Jeg er også sulten. Men jeg vet ikke hva jeg har lyst på. Kan noen komme med mat til meg? Du kunne kommet hit. Jeg er helt aleine, også har jeg en pizza til overs Pluss altfor mye nam Oh. Alfred Nobel døde på bursdagen min. Endret 19. juli 2008 av bazukh Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er det en god sjokolade? Grei nok. *stappe i kjeften til* Nom nom. "There will be no service between these two legs." Også fant jeg en skikkelig Nie-avatar. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, jeg har en tendens til å skyte folk når de ikke gjør som jeg vil. Bare spør Espen. ^^ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg er også sulten. Men jeg vet ikke hva jeg har lyst på. Kan noen komme med mat til meg? Jeg har to bein til overs? Ja, jeg har en tendens til å skyte folk når de ikke gjør som jeg vil. Bare spør Espen. ^^ Det er vel mer Espen som skøyt på deg? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg er også sulten. Men jeg vet ikke hva jeg har lyst på. Kan noen komme med mat til meg?Du kunne kommet hit. Jeg er helt aleine, også har jeg en pizza til overs Plus altfor mye nam Skulle nesten gjort det siden du er aleine og sånn stakar. Men jeg bestilte min egen pizza i stedet. Har en følelse av at jeg får mat lit tidligere om jeg gjør det enn om jeg må vente til jeg får kommet meg inn til deg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bazukh - har du smakt på meg? *gi cola til Kexxy* Cola? :O! Yummy! *drikke cola* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Peppes er så jævlig treige. >< Sjekk Frank a! Og I rape after dinner. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, jeg har en tendens til å skyte folk når de ikke gjør som jeg vil. Bare spør Espen. ^^ Har blitt truet med hagla hennes ett par ganger ja... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bestilte fra Dolly her om dagen, da kom pizzan på 35-40 min eller no' Var litt imponert. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Skulle nesten gjort det siden du er aleine og sånn stakar. Men jeg bestilte min egen pizza i stedet. Har en følelse av at jeg får mat lit tidligere om jeg gjør det enn om jeg må vente til jeg får kommet meg inn til deg. Du har et poeng der Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Da kaster jeg jo bort 2/3 av boksen.Jeg har jo ikke råd til sånt nå Da har du kanskje ikke råd til nøvenpick firkant-boksen med sjokoladeis heller. Men den er virkelig verdt det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Bestilte fra Dolly her om dagen, da kom pizzan på 35-40 min eller no' Var litt imponert. Hm, aldri bestilt derfra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Dolly bruker ikke ost. Derfor suger de hesterumpe. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ah, det har jeg faktisk lest om. Snålt.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Da har du kanskje ikke råd til nøvenpick firkant-boksen med sjokoladeis heller. Men den er virkelig verdt det. Høh. Jeg regna vel egentlig med at den var god. Sånn mtp at jeg har hørt det, pluss at crazy-dyrt namnam pleier ofte være ganske godt. Men jeg må si jeg blei skuffa Selve isen var jo nam, men de helvetes sjokoladeflaka ødela hele greia Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Selve isen var jo nam, men de helvetes sjokoladeflaka ødela hele greia Na-ah. Men jeg kan være enige i at de ikke var nødvendige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg