fargoth Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Anyway, this cake is great. It's so delicious and moist. Look at me still talking when there's Science to do. When I look out there, it makes me GLaD I'm not you. I've experiments to run. There is research to be done. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 da er tatoveringstime bestillt:D woppi! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 And when you're dead I will be still alive. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 On the people who are still alive. And believe me I am still alive. I'm doing science and I'm still alive. I feel fantastic and I'm still alive. While you're dying I'll be still alive. And when you're dead I will be still alive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 da er tatoveringstime bestillt:D woppi! Bilde? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kleine-Levin Syndrome, or KLS, is a rare disorder characterized by the need for excessive amounts of sleep (hypersomnia), (e.g. up to 20 hours a day); excessive food intake (compulsive hyperphagia); and an abnormally uninhibited sexual drive. Adolescent males are the predominant victims of the disorder. Jupp. Høres ut som deg He he, er vel eneste delen jeg ikke aner om stemmer. Men flere leger, både norske og tyske, har fastslått at det er Kleine-Levin Syndrome jeg har, så da får vi stole på ekspertene. da er tatoveringstime bestillt:D woppi! *weee* Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 da er tatoveringstime bestillt:D woppi! Bilde? kan legge ut når den er tatt:D har bare stygg kladd:P tegna den helt sjøl tilåmed:D Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Jeg kom inn på IKT, så jeg er happy lucky! kom ikke inn på skolen jeg ville Edit: Peggle er underholdene, Lars. Endret 19. juli 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Musikk også, så gå og lek pirat, yay Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 da er tatoveringstime bestillt:D woppi! *weee* gleder meg:D Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 i dag våknet jeg med naboen sin katt liggende på meg. Den er søt og liten og liker ikke mennesker så jeg ble glad. den hadde hoppet inn gjennom vindu. Naboen dro fra den:( Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 i dag våknet jeg med naboen sin katt liggende på meg. Den er søt og liten og liker ikke mennesker så jeg ble glad. den hadde hoppet inn gjennom vindu. Naboen dro fra den:( Slemme naboen. Hvor på kroppen skal du tatoveres? Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) i dag våknet jeg med naboen sin katt liggende på meg. Den er søt og liten og liker ikke mennesker så jeg ble glad. den hadde hoppet inn gjennom vindu. Naboen dro fra den:( Slemme naboen. Hvor på kroppen skal du tatoveres? håndleddet. ja fy faen. å katten som er så drit nydelig... han var fotomodell for meg:D Endret 19. juli 2008 av Flabba Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Fælt så vanskelig det sku være å oppdrive Ludvigsens Hostesaft da. Jeg vil kjøpe den (yeah, jeg laster ikke ned all musikk, jeg kjøper veldig mye også). Og har Drillos gitt ut en CD? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 håndleddet. ja fy faen. å katten som er så drit nydelig... han var fotomodell for meg:D Nommin Blir sikkert bra det. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ja, jeg tror faktisk at Drillo har gitt u cd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Er Drillo og Drillos det samme? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Urge til morgen, middag, kvelds. Yay ^^ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg glemte å kjøpe sigaretter mens jeg var i byen 13 sigaretter og en halvfull pakke tobakk igjen. Jaja, varer sikkert lenge nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg