Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ooh, lykke til! :D

Føler jeg våkna for tidlig selv, 7 timer og 3 kvarter er alt for lite søvn. Fikk bare ikke sove, ble liggende å tenke på festivaler og søte jenter og kino og fyll og sigaretter og burgere og alt mulig egentlig.

Savner alt det der, unntatt fylla, som jeg var på for et par dager siden. Ingenting som å starte festen halv ti om morran ^^

Sulten sjæl. Sitter og sulter meg opp til å mekke quesedillas og chillaxe.

Lenke til kommentar

Faen! Jeg glemte meg og satte plata på 5 da jeg skulle lage quesedillas. Needless to say, quesedilla #2 ble veldig svart veldig fort så nå må jeg spise brødskive med nugatti i stedet.

Ikke at jeg klager på det, men jeg hadde innstilt meg på quesedillas med ranch og ketchup til frokost.

Lenke til kommentar

aner ikke åssen helt hvordan den starta, men jeg skulle ta bussen. også kom den aldri virka det som. måtte gå fram og tilbake, også plutselig bang så satt jeg på bussen uten å vite hvorfor. så gikk jeg av og havna inni en eller annen gymsal. Der var det show og greier :p plutselig var jeg bak der fordi jeg måtte hjelpe de med å forberede seg. jeg kasta en sak opp til en person som balanserte på en lang pinne, med 2 stk som var på siden av han med ringer. han sjonglerte osv han i midten. aner ikke åssen det var mulig.

når jeg var bak scenen var det en person i rullestol som så ut som trengte litt hjelp med alt han gjorde. så de to folka som var programledere i Norges herligste og jeg fant på at vi skulle synge et eller annet om vi så at han trengte hjelp. vi hoppa på en madrass mens vi var der ( han i rullestol også :p )

Så dreiv en å trylla og greier. jeg var inni et rom på siden av salen i lengden der han gikk inn, også spurte jeg de som satt der om det ikke var kjedelig siden de så trådene og alt sånt i trikset. men det var det ikke, siden det var mye mer moro å se hvordan han gjorde det.. også gikk det en stund men jeg husker ikke hva skjedde. så våkna jeg, og dyna lå på badet :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...